خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گرگان:

در شب قدر مقدّرات یک سال انسان‌ها تعیین می‌شود/ شب قدر بهترین فرصت برای توجه به ظهور امام زمان (عج) است

حجت الاسلام والمسلمین قاسمپور گفت: همه باید تلاش کنیم تا ضمن استغفار از گناهان گذشته، توشه ای برای جهان اخرت جمع آوری کنیم.
کد خبر: ۹۵۰۳۳۶۰
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷

 در شب قدر مقدّرات یک سال انسان‌ها بر حسب شایستگی‏‌ها و لیاقت‌هایشان تعیین می‌شود/ شب قدر بهترین فرصت برای توجه به ظهور امام زمان (عج) است

حجت الاسلام قاسم پور امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان گرگان، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع)، اظهار کرد: در شب قدر مقدّرات یک سال انسان‌ها بر حسب شایستگی‏‌ها و لیاقت‌هایشان تعیین می‌شود و شب قدر بهترین فرصت برای توجه به ظهور امام زمان (عج) است.

وی ادامه داد: خدا شب قدر را قرار داد تا اثر هزار ماه انحرافی را که بنی‌امیه در تاریخ گذاشتند، خنثی کند و در تاریک‌ترین برهه تاریخ، نوری برای شناختن مسیر صحیح بعد از پیامبر (ص) تاباند، كسانى كه اهل دعا، راز و نیاز و اهل شب زنده داری در شب قدر هستند، نقش خویش را در شب قدر به خوبى دریافته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان یادآور شد: بر اساس روایات برجای مانده از رسول مکرم اسلام (ص)، شب‌های قدر بر امامت و ولایت ائمه اطهار (ع) تاکید دارد و حول محور جایگاه ولایت به ویژه امیرالمومنین (ع) و انس افراد با، ولی فقیه زمان خود است.

وی عنوان کرد: در شب‌های قدر خداوند به جبرئیل امر می‌کند که با لشگر بزرگ ملائکه به زمین بیاید و برای بندگان طلب خیر و نیکی کنند.یکی از اعمال شب های قدر، استغفار و طلب عفو از خدای متعال است و در آیات قرآن نیز نسبت استغفار جمعی و فردی بشارت داده و فرموده که هرگاه استغفار کنید، نعمات الهی سرازیر می شود.

قاسم پور اظهار داشت: باید کاری کنیم که وقتی در ابتدای سفر آخرت قرار گرفتیم، ملائکه به استقبال ما بیایند و نامه اعمال ما سفید و پاک باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد:همه باید تلاش کنیم تا ضمن استغفار از گناهان گذشته، توشه ای برای جهان اخرت جمع آوری کنیم.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار