در دیدار سپاهیان ثارالله با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان مطرح شد:

نیروهای مسلح زینت کشور هستندو سازمان قضایی نیروهای مسلح حافظ این زینت

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان گفت:سازمان قضائی نیروهای مسلح از این زینت حفاظت می کند و نمی گذارد زیبایی ، اعتماد و اقتداری که نیروهای مسلح دارند با برخی از رفتارها مخدوش شود
کد خبر: ۹۵۰۳۳۹۹
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،فرمانده سپاه ثارالله به منظور تبریک انتصاب حجت الاسلام توکلی به عنوان ریاست دادسرای نظام استان کرمان با ایشان دیدار کردند

سازمان قضائی نیروهای مسلح اجازه نمی دهد اقتدار نیروهای مسلح با برخی از رفتارها مخدوش شود

حجت الاسلام توکلی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی ( علیه السلام) اظهار کرد: سپاه به جهت طرز تفکر و نوع تربیتی پرسنل کمتر مرتکب جرم می شود.

وی افزود: سپاه و نیروهای مسلح زینت حکومت هستند و سازمان قضائی نیروهای مسلح از این زینت حفاظت می کند و نمی گذارد زیبایی ، اعتماد و اقتداری که نیروهای مسلح دارند با برخی از رفتارها مخدوش شود

 

سازمان قضائی نیروهای مسلح اجازه نمی دهد اقتدار نیروهای مسلح با برخی از رفتارها مخدوش شود

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب شایسته حجت الاسلام توکلی به ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اظهار کرد: امروز اگر باری روی زمین مانده باشد سپاه و بسیج همکاری می کنند جهت رفع این مشکل و به این امر افتخار می کنیم.

وی افزود: ارتباط بین پاسدار و بسیج و مردم با توجه به حجم بالای کار خصوصا در بحت کمکهای مومنانه،، جهیزیه،و آبرسانی از پایین ترین رده تا بالاترین رده بسیارخوب است .

سردار نظری تصریح کرد: با توجه به این وسعت کار سپاه وبسیج اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از جرم های احتمالی باید تقویت شود .

وی خاطر نشان کرد: در شهر کرمان و استان کرمان برای جلوگیری از سرقت و کشفیات و دیگر جرائم، گشت رضویون به صورت دائم خدمت می کند و شبها از ساعت ۲۳ و در برخی مناطق ازساعت ۲۱ به بعد با هماهنگی نیروی انتظامی گشت زنی می کنند.

فرامرزپور دادستان نظامی استان کرمان نیز در ادامه این دیدار با افتخار به بسیجی بودن خود ابراز داشت:
بهترین زمینه ارتباط بین دو مجموعه قضا و سپاه و بسیج استفاده از توانمند ی سازمان در زمینه اموزش کارکنان است.

وی افزود:گشت رضویون بسیج از نظر کار کردن به طور کامل اموزش داده شده ولی در زمینه دفاع قضایی نیاز به آموزش بیشتردارد.

ارسال نظرات