بیانیه ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول صلوات الله علیه کرمان به مناسبت روز قدس

روزجهانی قدس، میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

کد خبر: ۹۵۰۳۴۶۳
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲


به مناسبت روز قدس ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول صلوات الله علیه کرمان بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر نمود.

روزجهانی قدس، میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است.
آری، امام خمینی (ره) که خود رهبری ملت مظلوم و ستمدیده‌ی ایران را داشتند و آن‌ها را از یوغ استعمار و طاغوت رهایی بخشیدند در همان اوایل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جمعه‌ی آخر ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری نمودند تا همه‌ی مسلمانان جهان با وحدت و انسجام از مظلومین عالم خصوصا مردم مظلوم فلسطین حمایت نمایند.
روز جهانی قدس از اهمیت بالایی برخوردار است و همین امر باعث شده که رژیم جعلی و غاصب صهیونیست در طول این چند سال نتواند به آرزو‌ها و آمال خود که همانا دست یافتن و تصرف تمامیت عرضی و سرزمین فلسطین است برسد.
در دنیای امروز که در جای جای این جهان مستکبران و استعمارگران روباه صفت به اذیت و آزاز مسلمانان می‌پردازند، بر همه‌ی مظلومان و ستمدیدگان واجب است که در این روز فریاد دادخواهی و برائت از دشمنان اسلام سر دهند.
در این برهه از زمان که رژیم منحوس صهیونیست تمام سعی و تلاش خود را بر این مصروف داشته که حقیقت اشغال سرزمین فلسطین و جنایاتی که بر مردم این سرزمین در طول تاریخ صورت گرفته از اذهان بشریت پاک گردد، لذا بر هر انسان آزاده‌ای، فرض است که با فریاد خود نگذارد حقیقت خوی اشغالگری و کودک کشی این رژیم جعلی تا نابودی اش به فراموشی سپرده شود.
ما بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول صلوات الله علیه ایستادگی و مقاومت مردم مسلمان و مظلوم  فلسطین را ارج می‌نهیم و از انتفاضه‌ی آن‌ها تا رسیدن به خواسته هایشان که همان آزادی قدس شریف و سرزمینشان است حمایت می‌کنیم.
بر همین اساس بسیجیان ناحیه بسیج مقاومت بسیج حضرت رسول صلوات الله علیه نیز دوشادوش دیگر مسلمانان و آزادیخواهان جهان به پیروی از امام خمینی (ره) و، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با مشت‌های گره کرده در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و شعار‌های ضد استکباری سر می‌دهند.
انشاالله به امید آزادی کامل قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی و شکست کامل استکبار و صهیونیست غاصب.
 

ارسال نظرات