خبرهای داغ:

روز قدس نماد رویارویی مستضعفین با مستکبرین است

امام‌جمعه ماکو گفت: روز جهانی قدس از جهات مختلف حائز اهمیت بوده، به معنای واقعی‌کلمه نماد رویارویی مستضعفین با مستکبرین به شمار می‌رود، بنابراین از اهمیت زیادی برخوردار است.
کد خبر: ۹۵۰۳۴۸۳
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمحمدهاشمی، امام‌جمعه ماکو، امروز 21 فروردین در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی روز جهانی قدس که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، گفت: روز جهانی قدس از اهمیت زیادی برخوردار است، چراکه نماد بارزی برای رویارویی مستضعفین با مستکبرین به شمار می‌رود.
وی با اشاره به اینکه، آرمان حضرت امام(ره) درارتباط با استکبارستیزی الهام گرفته از آیات وحیانی قرآن کریم است، سپس با اشاره به بیانات حضرت امام‌خمینی(ره)، گفت: روز قدس، به‌معنای‌واقعی‌کلمه روز حیات اسلام است.
حجت‌الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: این روز فرصتی برای تعیین سرنوشت ملت‌های مستضعف در مقابل مستکبرین است، بنابراین بر همه لازم است، درراستای دفاع از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کنند.
امام‌جمعه ماکو به فرا رسیدن لیالی‌قدر اشاره کرد،  بیان داشت: این شب‌ها فرصتی برای استغاثه به درگاه خداوند متعال است، بنابراین نباید با غفلت و در بی‌خبری آن را پشت‌سر بگذاریم.

ارسال نظرات