خبرهای داغ:

برگزاری اولین نشست استادیار با ارکان تربیتی در شمال خوزستان به میزبانی سپاه شوش

اولین نشست استاد یار با مربیان و سر گروه‌های صالحین شهرستان های شمال خوزستانبه میزبانی حوزه بسیج خواهران کوثر سپاه شوش برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۳۴۹۶
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ،اولین نشست استاد یار با مربیان و سر گروه‌های صالحین شهرستان های شمال خوزستان(شوش، اندیمشک و کرخه) به میزبانی حوزه بسیج خواهران کوثر سپاه شوش با حضور سروان پاسدار احسانی فرد جانشین فرمانده سپاه شوش ، رئیس حوزه علمیه خواهران و جمعی از مربیان و سر گروه‌های صالحین در مجتمع شهید مهران زاده برگزار شد.

 

 فرمانده حوزه خواهران سپاه شوش ضمن تقدیر و تشکر از حضور مربیان طرح صالحین گفت:حلقه‌های صالحین برنامه‌ای نورانی، پربرکت و بسیار اثرگذار که در آن بسیجیان در گروه‌هایی به‌صورت ساده، بی‌آلایش و بدون نیاز به امکانات پرهزینه در قالب یک یا چند حلقه با مدیریت و نظارت مربی یا سرگروه حلقه دور هم نشسته و در مورد موضوعات مختلف گفتمان و هم‌اندیشی می‌کنند. 

 

 

 سروان پاسداراحسانی فر جانشین فرمانده سپاه شوش گریزی به موضوعات روز جامعه زد و بیان داشت: آموزش و آگاه سازی جامعه مبتنی بر نيازهای تربیتی اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان که برنامه ريزی منسجمی باید درباره آن صورت بگیرد.

 

 رییس حوزه علمیه خواهران شوش نیز پس از سخنرانی درباره مسائل روز جامعه و اعمال ماه مبارک رمضان و شب های قدر به برنامه تعلیم و تربیت در سال جدید پرداخت‌.

 

پرسش و پاسخ یکی از برنامه های مهم این نشست بود و ضیافت افطاری پایان بخش این برنامه تربیتی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها