بیانیه سازمان بسیج اساتید استان قم:

صدای شکستن استخوان‌های رژیم صهیونیستی به گوش عالم رسیده است

سازمان بسیج اساتید استان قم در بیانیه به مناسبت راهپیمایی ضد استکباری روز قدس تأکید کرد: صدای شکستن استخوان‌های این رژیم کودک کش به گوش عالم رسیده و رژیم صهیونیستی در عمر ۷۵ ساله خود هرگز گرفتاری‌های هولناکی مانند امروز نداشته است.
کد خبر: ۹۵۰۳۵۶۹
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

صدای شکستن استخوان‌های رژیم صهیونیستی به گوش عالم رسیده است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مشروح بیانیه سازمان بسیج اساتید استان قم به شرح زیر است:

روز قدس، یادگاریست از امام راحل (رحمت الله علیه) در حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم، روز قدس، بیانگر حمایت مسلمانان از مردم و سرزمین فلسطین در برابر رژیم غاصب و کودکش اسرائیل است که امروز به یک نماد ضد استکباری بدل شده است به ویژه استکبار جهانی، به سرکردگی آمریکا و سگ نگهبان او، رژیم غاصب صهیونیستی همچنین است که در درون این یادگار به جا مانده از امام راحل (رحمت الله علیه) یک دستاورد بزرگ دیگری نیز خلق شده است و آن، روز بیداری و وحدت تمام مسلمانان جهان نیز است.

در جمعه پایانی ماه مبارک رمضان، دنیا شاهد این وحدت عظیم اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و روز فریاد امت اسلامی بر ضد رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی است.

امسال نیز با نوید و وعده‌ای که رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودی و پایان رژیم غاصب در آینده‌ای نه چندان دور داده‌اند، به فضل الهی صدای شکستن استخوان‌های این رژیم کودک کش به گوش عالم رسیده است و همانطور که معظم له فرمودند رژیم صهیونیستی در عمر ۷۵ ساله خودش هرگز گرفتاری‌های هولناکی مانند امروز نداشته است( تزلزل سیاسی و عجله کردن در نابودی زودتر از موعد).

سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم به همراه اساتید بسیجی سراسر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان همچون سال‌های گذشته با عزمی راسخ و استوار همراه و هم دوش سایر مردم عزیز و شهید پرور و انقلابی این استان شریف، در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت کرده و از تمامی مردم انقلابی استان قم و سراسر ایران اسلامی نیز خواستاریم تا در این روز عظیم و یوم الله شرکت نموده تا روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۲ متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار گردد.

به یاری و فضل الهی، ‌امید است دیگر در سال‌های آینده با نابودی این رژیم کودکش، آخرین نماز جمعه را در ماه مبارک رمضان در قدس شریف برپا داریم، به یاری حضرت حق جل و علا.

ارسال نظرات