فرمانده سپاه کربلا:

باید به حوزه ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای شود

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه، در حوزه جوانان باید درست کار شود، تاکید کرد: حوزه ورزش و جوانان از حوزه‌های مهمی است که باید نگاه ویژه ای به آن داشت و پرتلاش ظاهر شوید.
کد خبر: ۹۵۰۳۶۳۴
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، صبح امروز سه شنبه ۲۲ فروردین، عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران با همراهی سرهنگ غفارپور مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا و با حضور اعضای هیات‌های ورزشی تربیت بدنی سپاه با سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا دیدار و گفتگو کردند.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش هیات های ورزشی، گفت: خداروشکر فرد انقلابی، بسیجی و پای کار در رأس ورزش استان حضور دارد که امورات ورزشی را پیگیری می‌کند.


فرمانده سپاه کربلا خواستار تغییر اساسی در ورزش استان شد و تاکید کرد: در حوزه ورزش باید انقلاب کنید.اگر میخواهید موفق باشید، با اقتدار کار کنید.

سردار مسلمی ادامه داد: در انتخاب افراد در هیات ها که با عامه مردم سر کار دارند دقت کنید، افرادی باشند که عمل و رفتار انقلابی داشته باشند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه، در حوزه جوانان باید درست کار شود، تاکید کرد: حوزه ورزش و جوانان از حوزه‌های مهمی است که باید نگاه ویژه ای به آن داشت و پرتلاش ظاهر شوید.

عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران هم در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و فعالیت‌های اثرگذار تربیت بدنی سپاه کربلا گفت: از زحمات این نهاد ارزشی انقلاب کمال تشکر و قدردانی را دارم که همیشه یار و یاور ورزش استان بوده است.

عالیشان افزود: مازندران قطب ورزش کشور است. ۲۵۰۰ باشگاه خصوصی داریم که بیش از ۵۰۰ ورزشکار را در خود جا دادند و فعالیت میکنند.

وی با بیان اینکه، جامعه گسترده ای را خدمات میدهیم، بیان داشت: بعد از تهران ما در مازندران بیشترین باشگاه خصوصی را دارا هستیم.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر در هیات های استانی در ورزش استان در هیات های مختلف ورزشی فعالیت میکنند.

وی ادامه داد: سالانه بیش از ۵۰۰ الی ۶۰۰ مدال مختلف در مسابقات آسیایی، جهانی توسط ورزشکاران مازندرانی کسب می شود.

عالیشان افزود: ۲۶ هزار داور و مربی فعال در استان مازندران داریم که این تعداد قبل از انقلاب ۱۰۰ نفر بوده است.

وی با بیان اینکه توجه به حوزه جوانان از اولویت های اصلی اداره‌کل است، گفت: در حوزه جوانان تکالیف و سیاست های مشخصی داریم که با راهبردهای ویژه به دنبال پیشرفت در حوزه جوانان هستیم.

وی ضمن تقدیر از سپاه کربلا بابت افتتاح پروژه های ورزشی در روستاها خاطرنشان کرد: سرانه فضای ورزشی ۱/۳ متر مربع است اما این سرانه ورزشی در روستاها ۱/۴ است که سرانه ورزش روستایی ما بیشتر از شهر است.

عالیشان با بیان اینکه کنگره شهدای استان در سال آینده برگزار خواهد شد،افزود: جلسات مختلفی تشکیل شد که مصوب شد که تمامی مسابقاتی که در امسال برگزار می گردد گرامیداشت شهدا برگزار شود.

وی از برنامه ها و مسابقات پیش روی گفت و ادامه داد: دو رویداد بین المللی کشتی در ماه های اردیبهشت و خرداد خواهیم داشت و همچنین برای مسابقات مینی فوتبال محلات ۶ هزار تیم در استان مازندران ثبت نام کرده اند و همچنین مسابقات کارکنان دولت را در استان میزبانی خواهیم کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، تاکید کرد: سعی و تلاش داریم میزبانی های مختلفی را در استان مازندران از رویدادهای مختلف ورزشی داشته باشیم.

سرهنگ غفارپور مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا هم گفت: ورزش بسیار درحفظ و انسجام تاثیر گذار است.

سرهنگ غفارپور بیان داشت: در طول سال، ورزش بسیج در بین معاونت ها رتبه های اول تا سوم را کسب میکند که این بخاطر زحمات هیات های ورزشی است که بسیجی وار کار می کنند.

مسئول تربیت بدنی سپاه تاکید کرد: بحث توجه ویژه به پایگاه های مقاومت و محله محوری در اولویت ما قرار دارد.

وی  از آغاز فعالیت باشگاه مقاومت گفت و بیان داشت: مجوز فعالیت باشگاه مقاومت ثبت شده و در هر شهری پایگاه ها می‌توانند در این زمینه فعالیت کنند.

سرهنگ غفارپور از راه اندازی لیگ را در ورزش تربیت بدنی سپاه هم خبر داد و گفت: بزودی لیگ بسیج را راه اندازی خواهیم کرد تا استعدادهای مثل حسن یزدانی ها در این لیگ‌ها کشف شوند.

مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا افزود: در طول سال گذشته ۲۰ رشته مسابقات استانی داشته ایم که برترین های آنها در مسابقات کشوری حضور یافتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار