مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان

محبت امیرالمومنین (ع) جایگاه ویژه در سرنوشت انسان، حیات بشر دارد

به گفته مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان محبت امیرالمومنین (ع) جایگاه ویژه در سرنوشت انسان، حیات بشر دارد و مقدراتی که در شب قدر برای ما معین می کند از محبت حضرت علی (ع) است.
کد خبر: ۹۵۰۳۶۹۳
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی در دیدار با بسیجیان و پاسداران در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صومعه‌سرا اظهار کرد: فضائل امام علی(ع) قابل‌ شمارش نیستند ، نگاه‌ کردن و گوش‌ دادن به فضائل حضرت علی(ع)، نوعی عبادت است و باعث آمرزش گناهان می‌شود.

وی با تأکید بر بازگو کردن دلاوری و ویژگی‌های شخصیتی حضرت امیر المومنین(ع) گفت: فضیلت‌های حضرت مولا امیرالمؤمنین امام علی علیه‌السلام، شجاعت و استواری حضرت مولا امام علی علیه السلام در جنگ‌ها چنان بود که هر گاه مشرکان و کافران ایشان را در جنگ می‌دیدند، به همدیگر وصیت می‌کردند؛ مثل این که مرگ را با چشم خود دیده باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان  با بیان اینکه اینکه شخصیت امیرالمؤمنین از لحظه‌ی ولادت تا هنگام شهادت، در همه‌ی این ادوار، یك شخصیت استثنائی است، تصریح کرد:  ولادت او در جوف كعبه است - كه نه قبل از آن حضرت و نه بعد از آن حضرت تا امروز چنین چیزی اتفاق نیفتاده است - شهادت آن بزرگوار هم در مسجد و محراب عبادت است. بین این دو نقطه هم، همه‌ی زندگی امیرالمؤمنین جهاد است و صبر للَّه است و معرفت است و بصیرت است و حركت در راه رضای الهی است.

محمدی نقش یاد امیر المومنین حضرت علی(ع) در ماه مبارک رمضان و در به سعادت انسان را بسیار مهم برشمرد و افزود: * آثار و معجزات ارتباط روحی برقرار کردن با امیرالمؤمنین(ع) را در زندگی‌تان خواهید دید.

وی با اشاره به تأثیر شب‌های قدر در زندگی دنیوی و اخروی انسان بیان کرد: محبت امیرالمومنین (ع) جایگاه ویژه در سرنوشت انسان، حیات بشر دارد و مقدراتی که در شب قدر برای ما معین می کند از محبت حضرت علی (ع) است.

پایان پیام/

ارسال نظرات