خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

پیروی از سیره زندگی حضرت علی (ع)، راهگشای مشکلات زندگی فردی و اجتماعی است

حجت‌الاسلام والمسلمین شجاعی مهر بیان کرد:در صورت پیروی از سبک زندگی روشمند امیر مومنان، بسیاری از خلأ هایی که در زندگی فردی و اجتماعی به آن گرفتار هستیم برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۰۳۷۴۳
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲

 

قزوین _به گزارش خبرگزاری بسیج ،حجت‌الاسلام والمسلمین شجاعی مهر ، مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج به مناسبت لیالی قدر و شهادت حضرت علی ع به بیان ویژگی های برجسته امیر مومنان پرداخت و گفت: سیره زندگی و وجود امیرالمومنین علی علیه السلام به عنوان یک الگوی کامل و آسمانی و تبلور قرآن مجید پیش روی ماست، همانگونه که در زمان حضرت، مردم توانایی درک همه ابعاد وجودی ایشان را نداشتند، امروز هم زوایای مختلف زندگانی و عظمت وجود امیرالمومنین ع برای ما قابل شناخت نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) افزود: یکی از ویژگی های بارز حضرت علی ع سبک زندگی روشمند و آموزنده است که در صورت پیروی از آن، بسیاری از خلأ هایی که در زندگی فردی و اجتماعی به آن گرفتار هستیم برطرف خواهد شد.
امیرالمومنین علی ع مصداق بارز «اولی الامر » و «راسخون العلم» و واجب الاطاعت هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شجاعی مهر ویژگی های شخصیتی حضرت را برشمرد و ادامه داد:امیر مومنان اهل زهد و پارسایی، عزت و غیرت، صداقت و امانت داری،اطاعت از خدا و ذلت ناپذیری، مردم داری،عدالت محوری و شجاعت بودند.
ایشان عالم به محکمات و متشابهات قرآن ، مظهر اقتدار و غیرت اجتماعی بودند و اگر غیرت فردی و اجتماعی امیرالمومنین علی ع را به عنوان الگو قرار دهیم، بسیاری از مشکلات در حوزه ناهنجاری های اجتماعی و سیاسی برطرف خواهد شد.

ایشان در پایان گفتگو افزودند: امید که خداوند متعال توفیق شناخت و معرفت نسبت به وجود مبارک حضرت علی (ع) و درک شب‌های قدر را بر همه مسلمانان و شیعیان حضرتش عنایت بفرماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها