خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

توزیع بیش از ۷۳ هزار بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه نهاوند

همدان- فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از توزیع بیش از ۷۳ هزار بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه نهاوند در قالب بیست رزمایش کمک‌های مومنانه با عنوان مردم یاری و خدمتگزاری بی منت به قشر محروم شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۳۷۹۷
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
توزیع بیش از ۷۳ هزار بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه نهاوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در مراسم بیستمین رزمایش کمک مومنانه در سپاه ناحیه نهاوند ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) اظهار کرد: در مرحله بیستم رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه ناحیه نهاوند، ۲ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیار تومان در شب‌های قدر توسط پایگاه‌های مقاومت بس توزیع می‌شود.

وی از توزیع بیش از ۷۳ هزار بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه نهاوند در قالب بیست رزمایش کمک‌های مومنانه با عنوان مردم یاری و خدمتگزاری بی منت به قشر محروم شهرستان خبر داد و افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ با برگزاری رزمایش جهادگران که از نوروز آغاز شد و در بیستم فروردین ماه به اتمام رسید، بیش از  ۷۰ گروه جهادی بسیج در عرصه‌های مختلف مشغول خدمت‌رسانی در نقاط محروم شهرستان بوده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: از آغاز رزمایش جهادی تاکنون تعداد ۴ هزار و ۴۴۷ بسته مومنانه که ۲ هزار و ۱۰۰ بسته آن متعلق به رزمایش بیستم بوده و ۲ هزار و ۳۴۷ بسته توسط گروه‌های جهادی تهیه و ۷۲۴ دست لباس و کفش پ توزیع شده و در عرصه‌های عمرانی نیز دیوارکشی، گازکشی منازل محروم، ساخت آشپزخانه و ترمیم منزل محرومین انجام شده است.

وی ادامه داد: در این رزمایش ۲۰ روزه جهادگران، یک هزار و ۵۰۳ کیلوگرم گوشت گرم و تعداد ۱۵ راس گوسفند ذبح و در نقاط محروم و حاشیه نشین شهرستان نهاوند توسط گروه‌های جهادی خواهر و برادر توزیع شد.

مختاری گفت: همچنین  در قالب تسویه حساب و کمک‌های نقدی در ایام نوروز مبلغ ۲ میلیارد و ۸۷۴ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال و تعداد ۱۴۱ عدد کارت هدیه درمجموع به ارزش ۲۸۲ میلیون ریال بین قشر محروم توزیع شد.

وی با بیان اینکه در راستای ازدواج آسان نیز تعداد ۸ سری جهیزیه و ۳ سری سیسمونی تهیه و به خانواده‌های نیازمند اهدا شد، تصریح کرد: تهیه و توزیع بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم و ۲ هزار و ۳۸۰ قرص نان و کاشت تعداد یک هزار و ۴۰ نهال در شهرستان نهاوند نیز از دیگر اقدامات بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: برگزاری اردوهای جهادی پزشکی (ویزیت رایگان، دارو رایگان و...) در نقاط مختلف شهرستان برگزار شد و بیش از یک هزار  نفر رایگان ویزیت شدند.

وی با بیان اینکه از آغاز ماه مبارک رمضان افطاری ساده در مساجد شهرستان توسط گروه‌های جهادی برگزار و از روزه داران پذیرایی شده است، افزود:  رزمایش‌ها و کمک ‌های مومنانه بسیج در شهرستان ادامه خواهد داشت و از همه خیرین شهرستان که در این ماموریت سپاه و بسیج را یاری کرده‌اند تقدیر می‌کنم

در پایان این مراسم نیز از اعضای شورای جهادی شهرستان نهاوند و همچنین از طرف سازمان بسیج سازندگی کشور از پایگاه شهدا مسجد محمدیه به عنوان فعال‌ترین پایگاه جهادی کشوری در جشنواره اسوه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار