در بیانیه ناحیه شهید منتظر قائم سپاه الغدیر استان یزد آمده است:

روز قدس نماد مبارزه با نظام سیاسی ظالمانه و استکباری است

بسیجیان ناحیه شهید منتظر قائم سپاه الغدیر استان یزد از آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی می خواهند بار دیگر جلوه‌ای حماسه حضور پرشور خویش را در راهپیمایی روز قدس در سراسر استان به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۹۵۰۳۹۸۷
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، ناحیه شهید منتظر قائم سپاه الغدیر استان یزد با صدور بیانیه‌ای، با تأکید بر آزادی قدس شریف به عنوان آرمان جهانی انقلاب اسلامی ایران، از مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان به ویژه ملت سرافراز ایران و خاصه مردمان ایمانی، انقلابی واستکبار ستیز شهر دارالعباده یزد برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، دعوت کرد.
متن بیانیه ناحیه شهید منتظر قائم سپاه الغدیر استان یزد بدین شرح است:
بسْم اللّه الرّحمن الرّحیم
«سبْحان الّذی أسْرىٰ بعبْده لیْلًا من الْمسْجد الْحرام إلى الْمسْجد الْأقْصى الّذی بارکْنا حوْله لنریه منْ آیاتنا ۚ إنّه هو السّمیع الْبصیر»
اسراء، ۱
روز قدس یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روزی است که باید به همه قدرت‌ها هشدار دهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما و عُمّال خبیث شما نیست. (امام خمینی (ره))
امروز مسئله فلسطین شاخص میان پایبندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است. امام خامنه‌ای (مدظله العالی)
آزادی قدس شریف از لوث اشغالگران، هدف مقدس و دغدغه مشترکی بوده که در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی حامیان بی شمار ملت مظلوم فلسطین را در سرتاسر جهان گرد یکدیگر آورده است. «آزادی قدس» منبعث از گفتمان اصیل مقاومت و نقطه مقابل گفتمان سازش با دشمنان قسم خورده اسلام و بشریت محسوب می‌شود.
آزادی قدس، نه تنها یک آرمان یا هدف متعالی، بلکه یک مؤلفه گفتمان ساز در میان منادیان آزادی و حق طلبی در جهان محسوب می‌شود. حضرت امام خمینی رحمة الله علیه با همین نگاه و بینش عمیق، روز قدس را به نقطه پیوند میلیارد‌ها انسان در سرتاسر کره خاکی مبدل ساخت. نقطه‌ای که هویت غیرانسانی و ماهیت اشغالگرایانه رژیم صهیونیستی در آن به چالشی پایدار کشیده شده است.
چهار دهه قبل، اقدام هوشمندانه‌ی امام خمینی (ره) برای تعیین روز قدس، فریاد حق طلبی مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رساند و ما امروز شاهد هستیم صهیونیست غاصب به رغم حمایت‌های گسترده‌ی قدرت‌های استعمارگر جهان و شبکه‌های رسانه‌ای همچنان به عنوان یک رژیم جعلی و کودک کش در جهان شناخته می‌شود 
   به تعبیری، روز قدس، با یک پیام جهانی برای همه‌ی دنیا که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی‌رود نماد دفاع از ملت مظلوم فلسطین است، اما در نگاه دقیق و عمیق رهبر انقلاب، روز قدس نماد مبارزه با نظام سیاسی ظالمانه و استکباری است و به معنای دقیق کلمه، دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است و راهپیمایی روز قدس به نوعی صف آرایی حق در برابر باطل، و عدل در مقابل ظلم است و دفاع از حقیقت و مبارزه با ظلم سیستماتیک استکبار جهانی، تکلیفی شرعی، مسئولیتی اجتماعی، و وظیفه‌ای اخلاقی برای همه آزادگان و مسلمانان جهان است؛ موضع ما در مقابل اسرائیل همان موضع رهبر فرزانه است که اسرائیل در منطقه، یک غده بدخیم سرطانی است و باید قطع شود و ریشه کن گردد.
امروز از جنبش حماس و حزب الله گرفته تا حشد الشعبی و انصارالله و هواداران بیشمار مقاومت در سرتاسر دنیا، جملگی چشم به قدس شریف و ملت فلسطین دوخته‌اند. طی سال‌های گذشته و اخیر برگزاری راهپیمایی روز قدس، این میراث ارزنده انقلاب اسلامی سبب شده است تا فطرت پاک بشری در حمایت از ملتی مظلوم و ستمدیده بیدار شود.
روز جهانی قدس ۱۴۰۲ به عنوان معیار عزت و ذلت امت اسلامی در سال جاری از اهمیت بسیار متفاوتی در مقایسه با سال‌های گذشته برخوردار و نیازمند تحول در رویکرد‌ها و اقدامات معطوف به این رخداد بزرگ و تعیین کننده جهانی است
با توجه به شرایط خاص امسال، که همگان شاهد تحقق وعده الهی و فروپاشی واضمحلال رژیم منحوس وکودک کش اسراییل هستیم برگزاری شکوهمند و پرشور راهپیمایی روز جهانی قدس امسال و بیداری و هوشیاری آحاد جامعه می‌تواند بار دیگر عزم، اراده و وحدت امت اسلامی را بویژه ملت انقلابی و قهرمان ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انتفاضه را در معرض جهانیان قرار دهد.
ما پاسداران، سربازان و بسیجیان ناحیه شهید منتظر قائم سپاه الغدیر استان یزد از آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار استان یزد می‌خواهیم برای زنده نگهداشتن روز جهانی قدس به دعوت امامین انقلاب برای همراهی با مظلومین عالم و حمایت از قبله اول مسلمین جهان، بار دیگر جلوه‌ای حماسه حضور پرشور خویش را در راهپیمایی روز قدس در سراسر استان به نمایش بگذارند.

ارسال نظرات