خبرهای داغ:

از برگزاری دسته عزاداری تا مراسم شب قدر در سرخه

همزمان با بیست و یکم ماه مبارک رمضان، مراسم شام شهادت حضرت علی (ع) همراه با برپایی دسته عزاداری و مراسم سوگواری در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۳۹۹۹
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن با حضور حجت الاسلام و المسلمین مسعود موسویان مسوول تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه و مجیب از قاریان قرآن در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در مسجد ولی عصر (عج) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) این مسجد در حضور دیگر برنامه های اجرایی در این محله و مسجد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان هرروز عصر محفل انس با قرآن در مسجد برگزار می شود.

او افزود: در شام شهادت مظلومانه امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) سفره افطار به نیت حضرت ام‌البنین (س) و شهدای شهر به همت کارگروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) پهن شد.

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) اضافه کرد: به مناسبت بیست و یکم ماه رمضان، دسته عزاداری زنجیر زنی در شام شهادت و ویژه برنامه شب های قدر و شهادت امام علی (ع) همراه با قرائت دعای جوشن کبیر، دعای افتتاح با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موسویان با مداحی محمد امین جمال برگزار و در پایان با توزیع اطعام سحری از حاضرین در مراسم پذیرایی شد.

احسانی با اشاره به برگزاری حلقه صالحین شهید محمد تقی فیض پایگاه امام حسن مجتبی (ع) در مسجد گفت: با هدف برقراری امنیت و حفاظت از مساجد و مکان های مذهبی در مراسمات شب های قدر و شب زنده داری گشت محله محور بسیجیان پایگاه مقاومت برادران در این محله انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار