خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه پادگان ابوذر سرپل ذهاب گفت: شهید صیاد شیرازی منادی وحدت و طلایه دار پیروزی های بزرگ نیروهای مسلح در دوران هشت سال دفاع مقدس و شخصی اثرگذار بود.
کد خبر: ۹۵۰۴۰۰۵
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ عادل حیدری در مراسم سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی در شهرستان سرپل ذهاب با فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی با گرامیداشت بیست و چهارمین سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی افزود: این شهید والامقام شخصیتی اثرگذار در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس در حوزه های نظامی و دفاعی با پشتوانه های عمیق آموزه های اسلامی است که سرزمین های داغ خوزستان و گردنه های برافراشته کردستان حماسه آفرینی های این شهید را فراموش نخواهدکرد.

وی اظهار کرد: ما امروز مفتخریم که مدال پرافتخار ارتش حزب‌الله، ارتش متدین، شجره طیبه، ارتش امیدآفرین، تحول گرا، ولایتمدار، علوی، دشمن ستیز و حماسه آفرین را از امامان انقلاب بر سینه داریم.

فرمانده تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه پادگان ابوذر سرپل ذهاب گفت: برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا و گرامیداشت هفته ارتش، برنامه های خاصی تدارک دیده شده که در حال برگزاری است.

یکی از فرماندهان ارتش در دوران دفاع مقدس نیز در این مراسم گفت: نام شهیدان ایران اسلامی که با نثار جان خود و در اوج مظلومیت و گمنامی باعث شدند تا کشور عزیزمان قله‌های ترقی و پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کند همواره بر تارک پر افتخار میهن می‌درخشد.

امیر غلامرضا آذربون افزود: شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، بزرگ مرد ولایت‌مدار و ولایت‌پذیر که در مکتب اهل بیت(ع) پرورش یافت، مجاهدی که زهد و تقوایش بسان دریایی خروشان بود و هر لحظه از زندگی‌اش درس‌ها و آمیزه‌هایی در برداشت. مرد وارسته‌ای که سراسر وجودش عشق، از خودگذشتگی، کرامت، معنویت، ولایت‌مداری و درس جانبازی بود.

وی اظهار کرد: امیر شجاع و دلاور و ولایت‌مدار ارتش پر افتخار جمهوری اسلامی ایران، شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، نامی پرافتخار و جاودانه است

ارسال نظرات