خبرهای داغ:

برگزاری مراسم احیاء شب بیست یکم بانوان خرمشهری با مرکزیت حوزه علمیه خواهران

مراسم احیاء دومین شب قدر و شب شهادت مولی الموحدین حضرت امیر المؤمنین امام علی (علیه السلام)،با حضور بسیجیان اساتید،کادر، طلاب، خانواده طلاب و جمعی از بانوان متدین خرمشهری در مدرسه علمیه کوثر برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۰۴۰۰۹
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛ مراسم دومین شب از لیالی قدر در ساعت ۲۳ با قرائت سوره قدر توسط یکی از طلاب و خواندن دعای فرج آغاز گردید.

 

مدیرمحترم حوزه علمیه خواهران کوثر خرمشهر در این زمینه ابراز داشت؛ طلیعه نورانی این مراسم،  خواندن نمازهای مستحبی شب بیست و یکم بوده وسپس مداحان طلبه مناجات خوانی را زمزمه کرده و سوره دخان و بعداز آن توصیه آیت الله فاطمی نیا در شبهای قدر ( قرائت سوره واقعه،سوره توحید و ۷ مرتبه یاالله) انجام شد.

وی افزود؛ پس از آن حضار از سخنان استاد گرانقدر جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین باروتکوب بهره مند شدند.

سخنران مراسم با تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین، و گرامی داشت لیلی قدر در خصوص فضیلت شبهای قدر و مناقب حضرت علی علیه السلام سخنان مبسوطی ایراد نمودند.

درپایان مراسم بعد از خواندن دعای جوشن کبیر و قرآن به سر عزاداری شب شهادت امام علی(علیه السلام) ادامه پیدا کرد و در انتهای مراسم نیز مدعوین محترم سحری را مهمان خوان کریمانه اهل بیت(علیهم السلام)بودند و پس از تناول سحری نمازجماعت صبح را اقامه نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها