بمناسبت فرارسیدن روز قدس؛

بیانیه سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در رابطه با روز جهانی قدس سال ۱۴۰۲ شمسی

بمناسبت فرارسیدن روز قدس سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در رابطه با روز جهانی قدس سال ۱۴۰۲ شمسی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۰۴۰۱۵
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سپاه امیرالمومنین (ع) بمناسبت فرارسیدن روز قدس سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در رابطه با روز جهانی قدس سال ۱۴۰۲ شمس بیانیه ای صادر کرد: 

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد: 

بسْم اللّه الرّحْمٰن الرّحیم
سبْحان الّذی أسْرىٰ بعبْده لیْلًا من الْمسْجد الْحرام إلى الْمسْجد الْأقْصى الّذی بارکْنا حوْله لنریه منْ آیاتنا ۚ إنّه هو السّمیع الْبصیر

«سلام بر همه‌ی برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان! سلام بر جوانان دنیای اسلام! سلام بر جوانان شجاع و غیور فلسطینی و بر همه‌ی مردم فلسطین! بار دیگر روز قدس فرا رسید. قدس شریف همه‌ی مسلمانان جهان را فرا میخواند. حقیقت آن است که تا رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیست بر قدس مسلّط است، همه‌ی روز‌های سال را باید روز قدس دانست. قدس شریف، قلب فلسطین است و سراسر کشور غصب‌شده، از بحر تا نهر، ادامه‌ی قدس است. ملّت فلسطین هر روز بیش از گذشته نشان میدهد که با شهامتی کم‌نظیر در برابر ظالم ایستاده و خواهد ایستاد. جوانان با عملیّات فداکارانه‌ی خود، سپر دفاع فلسطین شده‌اند و آینده‌ای متفاوت را مژده میدهند.» مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)».

امروز در حالی وارد آخرین جمعه ماه مبارک رمضان می‌شویم که اراده شکست ناپذیر فلسطینی‌ها جایگزین ارتش شکست ناپذیر صهیونیست‌ها شده است و بزرگترین حامی رژیم غاصب اسرائیل یعنی آمریکا خود دچار شکست‌های پی درپی در منطقه شده است، شکست در برابر فشار حداکثری بر ایران، شکست از دولت‌های مسلمان آسیا، شکست در کنترل اقتصادی جهان و افزون بر آن نیز صهیونیست‌ها در مواجهه با سونامی اعتراضات و هرج و مرج سیاسی ناشی از عملکرد نیتانیاهو و طرح اصلاحات ادعایی قضایی او و همچنین تحولات کرانه باختری و اقدامات شجاعانه گروه‌های مقاومت و نسل جوان بپاخاسته فلسطینی، دچار تزلزل روانی و حماقت راهبردی شده‌اند و هر روز در حال ارتکاب جنایت وحشیانه جدیدی هستند.

سکوت خفت بار رسانه‌ها و مجامع به اصطلاح بین المللی و آزاد در برابر جنایت اخیر رژیم جلاد و اشغالگر صهیونیستی در هتک حرمت قبله‌گاه اول مسلمین جهان و حمله وحشیانه به نمازگزاران روزه‌دار در ماه مبارک رمضان بار دیگر ماهیت پلید کشور‌های مدعی حقوق بشر و حامیان دروغین آزادی که در جنگ اوکراین و در جریان اغتشاشات ایران با هیاهوی تبلیغاتی و شیطانی خود تمام قد به میدان آمدند، را بر ملا ساخت.

تحولات اخیر گویای این واقعیت است که فروپاشی رژیم جعلی، کودک‌کش و موقتی که مورد اذعان برخی مقامات صهیونیستی نیز قرار گرفته است، حتمی بوده و جنایت‌پیشگی و دست زدن به جنایت‌های قرون وسطایی نه تنها برای آن‌ها نجات‌بخش نیست، بلکه سرعت اضمحلال و نابودی رژیم را تشدید خواهد کرد؛ این واقعیتی است که به فضل الهی امت اسلامی و آحاد آزادیخواهان و حق‌طلبان عالم در روز جهانی قدس را فریاد خواهند زد.

سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ضمن پاسداشت آرمان قدس شریف و ابتکار تاریخی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در رابطه با روز جهانی قدس، بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام نموده و از عموم مردم روزه دار و مومن به ویژه اقشار مختلف بسیج دعوت می‌نماید که با حضور حماسی و با شکوه در روز جهانی قدس و با مشت‌های گره کرده و فریاد‌های کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ندای مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند و اعلام نمایند که تا فروپاشی کامل رژیم منحوس اسرائیل از پای نخواهند نشست.

ارسال نظرات