خبرهای داغ:
فرماندار زیرکوه:

موشک های ایرانی کمر جبهه استکبار و آیادی اش را شکسته است/ یهودیان خودشان حرف از فروپاشی می زنند

فرماندار زیرکوه گفت: یهودیان که با پول خود جهان را اداره می‌کنند الان دارای مشکلات و معضلاتی هستند که مسئولان آن‌ها با صراحت در مقابل دوربین رسانه‌های گوناگون حرف از فروپاشی می‌زنند، لذا حل مشکلات ما با ارتباط با آمریکا و غرب نیست و باید روی پای خودمان بایستیم.
کد خبر: ۹۵۰۴۰۲۰
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی،  مهندس غیرتی فرماندار زیرکوه در جمع کارکنان ناحیه بسیج زیرکوه، ضمن تبیین شعار سال و اینکه شعار سال نقشه راهی است که هر ساله رهبری معظم انقلاب برای مسئولین مشخص می‌کنند، بیان داشت: سال ۱۴۰۲ سال مهار تورم و رشد تولید نام گذاری شده و برای مهار تورم باید شاهد رشد تولید باشیم.

 

وی ادامه داد: امروز یکی از مشکلات عمده در زندگی ها، مشکل اشتغال است، اگر جوان ما بعد از ازدواج دارای شغلی باشد کانون خانواده هیچ موقع دچار آسیب نمی‌شود.


مهندس غیرتی در ادامه با بیان اینکه، نظام قبلی نظام ارباب رعیتی بوده و مردم در حاشیه بوده اند و جرأت نداشتند در مقابل اربابان گذشته حرفی بزنند، اربابان گذشته بر جان و ناموس مردم احاطه داشتند، واقعیت‌هایی درگذشته بوده که الان شکل داستانی به خود گرفته است.


فرماندار شهرستان زیرکوه بیان کرد؛ انقلاب اسلامی ایران با کوتاه کردن دست استکبار از این کشور با چالش‌های گوناگونی مواجه شد، ولی به لطف خدا و حمایت مردم و مدیریت امامین انقلاب با سرافرازی از همه‌ی میدان‌ها عبور کرد و نتیجه استقامت مردم، این موشک‌هایی است که الان کمر جبهه استکبار و آیادی اش را شکسته است

 

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان اسلام جنگ را در عین نداری تجهیزات جنگی به بهترین وجه اداره نمودند و در مقابل دشمن به پیروزی رسیدیم.


وی درباره‌ی اتفاقات اسرائیل بیان داشت، اسرائیل در مقابل ایران عددی نیست و به گفته فرمانده ارتش امیر موسوی، کل اسراییل در مقابل ایران مانند یک عملیات زمان دفاع مقدس است.


آقای غیرتی در ادامه با بیان این موضوع که این کشور و انقلاب، کشور امام زمان است و همواره مورد عنایت خداوند سبحان قرار دارد، نکاتی در مورد برخی ازخدمات این نظام بیان کرد.

 

وی اظهار داشت: در موضوع عمرانی و آبادانی، ما قبل از انقلاب در این منطقه هیچگونه امکاناتی نداشتیم، ولی به لطف انقلاب اسلامی در زمینه‌های گوناگون با کمک دولت، بسیج سازندگی و... خدمات خیلی خوبی انجام شده و در حال انجام است،

 

در موضوع امکانات دفاعی و امنیتی باتوجه به تاکید رهبری هر روزه اقدامی عجیب مشاهده می‌کنیم، اینقدر در زمینه دفاعی و امنیتی رشد داشته ایم که امنیت برخی از کشور‌ها را در منطقه ما عهده‌دار هستیم و قرارداد‌های تسلیحاتی خوبی با سایر کشور‌ها داریم .

 

وی ادامه داد: در بحث دفاعی وامنیتی ما خیلی خوب رشد داشته ایم و جبهه استکبار از رشد امکانات دفاعی و امنیتی ما خبر دارد وبرای همین است که رهبری معظم انقلاب با اطمینان بار‌ها با قاطعیت اعلام کردند که جنگی نخواهد شد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در بسیاری از کشور‌ها کودتا صورت گرفته، ولی در ایران اسلامی باتوجه به مدیریت رهبری، حمایت نیرو‌های نظامی و بسیج و همچنین حمایت و پای کار بودن مردم، کودتایی نخواهد شد.


آقای غیرتی با ذکر این نکته که ما با شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی، انسان بسیار عزیزی را از دست دادیم، عنوان کرد: هنوز هم افراد و عزیزان دیگری همانند این شهید عزیز در نیرو‌های نظامی و امنیتی جان بر کف و متعهد ایران اسلامی وجود دارند که خواب را بر چشمان دشمنان انقلاب اسلامی حرام کرده اند.


فرماندار زیرکوه افزود: آخرین ترفند دشمن در مقابله با این نظام این بود که بین مردم و نظام فاصله بیندازد و برای همین موضوع به ارزش‌های اسلامی ما از جمله حجاب حمله کرد و کار را بجایی رساندند که برخی از سلبریتی‌ها با خروج از کشور با افتخار از آن‌ها حمایت کردند، و علیه نظام اقداماتی انجام دادند و در موضوع اقتصاد مشکلاتی را بوجود آوردند.


مهندس غیرتی با ذکر این موضوع که اوضاع اقتصادی الان اوضاع خوبی نیست، اظهار داشت: دولت سیزدهم و نیرو‌های دلسوز نظام شبانه روز درحال تلاش جهادی هستند برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی.

 

وی افزود: جبهه‌ی استکبار به دنبال این است که ایران اسلامی از بنا نباشد، و با پیگیری موضوع برجام به دنبال خلع سلاح ایران بود.


وی در پایان بیان کرد که، یهودیان که با پول خود جهان را اداره می‌کنند الان دارای مشکلات و معضلاتی هستند که مسئولان آن‌ها با صراحت در مقابل دوربین رسانه‌های گوناگون حرف از فروپاشی می‌زنند، لذا حل مشکلات ما با ارتباط با آمریکا و غرب نیست و باید روی پای خودمان بایستیم.

 

ایران در منطقه حرف برای گفتن دارد و در منطقه هیچگونه اتفاقی خلاف خواسته ایران اتفاق نمی‌افتد، حکومت سوریه و انصار الله یمن این موضوع را ثابت کرد. حتی در هر جایی از دنیا خواسته باشیم برای حفاظت از منافع خود، می‌توانیم اقدام نظامی انجام بدهیم، مشکلات هست، ولی با تلاش جهادی مسئولین و ارتباطاتی که با سایر کشور‌ها برقرار می‌شود از وضعیت سخت اقتصادی نیز عبور خواهیم کرد، ما تازمانی که رهبری مانند امام خامنه‌ای داریم نگران آینده نیستیم، راه روشن است، ولی برای حل مشکلات مردم که همواره از نظام حمایت کردند باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها