سپاه الغدیر از آحاد مردم بویژه جوانان برومند دعوت بعمل می‌آورد تا با حضور با شکوه و دشمن شکن خود در راهپیمائی غرور آفرین روز قدس ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست غاصب و آمریکای جنایتکار بار دیگر صدای حق طلبی...
کد خبر: ۹۵۰۴۰۸۴
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سپاه الغدیر و مجمع بسیجیان استان یزد بمناسبت روز جهانی قدس سال ۱۴۰۲ بیانیه ای صادر کردند.

متن بیانیه :


بسم الله القاصم الجبارین
آزادی قدس شریف از لوث اشغالگران، هدف مقدس و دغدغه مشترکی بوده که در طول سال‌های پس از پیروزی
انقلاب اسلامی، حامیان بی شمار ملت مظلوم فلسطین را در سرتا سر جهان گرد یکدیگر آورده است؛ «آزادی قدس» منبعث از گفتمان اصیل مقاومت و نقطه مقابل گفتمان سازش با دشمنان قسم خورده اسلام و بشریت محسوب میشود.
آزادی قدس نه تنها یک آرمان یا هدف متعالی بلکه یک مؤلفه گفتمان ساز در میان منادیان آزادی و حق طلبی در جهان محسوب می‌شود؛ حضرت امام خمینی (ره) با همین نگاه و بینش عمیق، روز قدس را به نقطه پیوند میلیارد‌ها انسان در سرتاسر کره خاکی مبدل ساختند و ماهیت اشغالگرایانه رژیم صهیونیستی در آن به چالش پایدار کشیده شد.
امسال در حالی آماده برگزاری مراسم عظیم روز جهانی قدس می‌شویم که جنایات رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی علیه ساکنان غزه، کرانه باختری و مناطقی از لبنان و سوریه به نقطه حساسی رسیده و حتی صحن مسجدالاقصی به صحنه آشکار ساز مظلومیت ملت فلسطین مبدل گشته است، اما در مقابل، شاهد تبلور مفهومی به نام (مقاومت همه جانبه) در برابر دشمن صهیونیستی هستیم. این مقاومت همه جانبه مصادیق متعددی را در بر میگیرد. از نفوذ مقاومت به عمق استراتژیک سرزمین‌های اشغالی تا روشنگری شبکه‌های رسانه‌ای مقاومت در قبال ظلمی که بر فلسطینیان میرود تا حمایت‌های مادی و معنوی مسلمانان و آزادی خواهان در سراسر گیتی بصورت گسترده که همه نشان از نابودی بسیارنزدیک رژیم صهیونیستی دارد. امروز از جنبش حماس و حزب الله گرفته تا حشدالشعبی و انصارالله و هواداران بیشمار مقاومت در سراسر دنیا، جملگی چشم به آزادی قدس شریف و ملت فلسطین دوخته اند.
برگزاری روز جهانی قدس که میراث ارزنده معمار کبیر انقلاب اسلامی است، سبب شده است تا فطرت پاک بشری در حمایت از ملتی مظلوم و ستم دیده بیدار شود؛ و همین بیداری باعث دستپاچگی حکام غاصب صهیونیستی شده بگونه‌ای که نفتالی بنت نخست وزیر اسبق رژیم اشغالگر قدس در نامه معروف خود به جمعیت خاموش صهیونیست در ۷۵ سالگی شکل گیری این رژیم غاصب اعلام می‌دارد: «با این روند اسرائیل قطعا ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید»
در پایان سپاه الغدیر یزد و مجمع بسیجیان استان اعم از نخبگان، معتمدین، متنفذین و اعضای گروه‌ها و کارگروه‌های تخصصی و هیئت‌های اندیشه ورز، و آحاد بسیجیان استان ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب همراه و همگام با ملت سر افراز ایران اسلامی و دیگر مسلمانان سرتاسر جهان اسلام حمایت خود را از آزادی قبله گاه اول مسلمین اعلام داشته و از آحاد مردم متدین، شریف، مؤمن و انقلابی استان یزد بویژه جوانان برومند دعوت بعمل می‌آورد تا با حضور با شکوه و دشمن شکن خود در راهپیمائی غرور آفرین روز قدس ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست غاصب و آمریکای جنایتکار بار دیگر صدای حق طلبی سر داده و با ندای الله اکبر طنین آزادی قدس شریف را به گوش جهانیان برسانند.

ان شاءالله.

«سپاه الغدیر استان یزد- مجمع بسیجیان استان یزد»

ارسال نظرات