ادای احترام به مقام سردار طوسی از سوی ورزشکاران مازندران

ساری- در سالروز شهادت سردار سرلشگر محمد حسن قاسمی طوسی جامعه ورزشی روسای هیئت های ورزشی استان مازندران با حضور بر تربت پاک سرلشکر شهید با نثار گل و فاتحه ادای احترام کردند.
کد خبر: ۹۵۰۴۱۰۱
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

ادای احترم به مقام سردار طوسی از سوی ورزشکاران مازندران


به گزارش خبرگزاری بسیج ازمازندران، مسئول بسیج ورزشکاران استان مازندران در حاشیه این مراسم درگفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه قهرمانان واقعی شهدا هستند و بر همه ما تکلیف است که به مقام شهدا و کسانی که در راه اعتلای اسلام و حفظ کیان ایران از جانشان هم دریغ نکردند و به فیض عظمی شهادت نائل شدند چه بسا قبل از شهادت حماسه‌ها آفریدند تکریم نماییم.

سرهنگ غفار پور افزود: روسای جمعی از بسیجیان مدیران شهرستان نکا به اتفاق هیئت‌ها و جامعه ورزشی استان مازندران و شهرستان نکا با حضور بر تربت پاک سرلشگر شهید محمدحسن قاسمی طوسی واقع در روستای طوسکلا نکا ضمن شرکت در مراسم متنوع روایتگری از سوی سرهنگ زلیکانی و همسر گرانقدر شهید والامقام شهید محمدحسن طوسی به عطرافشانی و نثار گل و فاتحه پرداخته و به مقام والاان فرمانده دلاور سپاه اسلام ادای احترام کردند.

این مقام مسئول تاکید کرد: جامعه ورزشی استان با این حضور اعلام داشته است عهدی که با شهدا بسته است مصمم تر از گذشته راه آنها را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها