مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان تهران:

دفاع از مظلومان و مسلمانان از اهداف و آرمان های مهم نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی است

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان تهران گفت: نام گذاری روز قدس از سوی امام راحل که یکی از اقدامات پیامبر گونه ایشان بود، موجب دلگرمی مسلمانان جهان و ناراحتی استکبار و دشمنان است.
کد خبر: ۹۵۰۴۱۲۱
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹

حجت الاسلام علی پناهی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در 24 آذر ماه سال 95 ؛ مبنی بر اینکه تنها راه نجات قدس شریف، مبارزه و مقاومت است و دیگر راه ها، بی سرانجام و عقیم است؛ اظهار داشت: دفاع از مظلومان و مسلمانان از اهداف و آرمان های مهم نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بود،  بر این اساس نام گذاری رسمی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط بنیانگذارکبیر انقلاب، نشان از اهمیت والای مساله فلسطین و قدس شریف در افکار و اندیشه های ناب ایشان دارد.

وی افزود: روز قدس روز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی است که روی تاریخ را سیاه کرده و نزدیک به یک قرن است که هرگونه ظلمتعدی و ستم را بر مردم مسلمان و مظلوم فلسطین روا داشته و آن ها را از خانه، کاشانه و هویت خود بیرون کرده است.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان تهران با اشاره به پیدایش صهیونیسم و رژیم غاصب اسرائیل گفت: یهود و اسرائیل از ابتدای پیدایش قصد تصرف و حکومت داری را به نفع خود و سردمداران خود می خواستند، اقدامات و جنایت های کثیری را در این راه انجام دادند که نمونه بارز آن اشغال فلسطین است ودر این راستا،جنایت های مختلفی را رقم زدند، که ارتکاب آنها وجدان بشریت را متاثر می سازد. 

حجت الاسلام علی پناهی اظهار داشت: ملت های مسلمان باید همواره در اندیشه آزادی قدس شریف باشند، حضور آگاهانه، گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان از اعتقاد عمیق به این موضوع مهم جهان اسلامی است.

وی افزود: اسرائیل، جنایات زیادی را در کارنامه خود ثبت کرده و در حمایت از تروریسم، تجاوز و مسلمان کشی ید طولایی دارد. 

با وجود این ظلم ها اما امروز رژیم صهیونیستی با تلخ ترین و پیچیده ترین بحران خود روبروست، بحران امنیتی از چند سال قبل برای این رژیم غاصب آغاز شده و امروز شاهد بحران اجتماعی، سیاسی و شاهد صحنه رویارویی جریانی از داخل رژیم صهیونیستی که یک،  فرصت طلایی برای مجاهدین فلسطینی است تا از این موقعیت استفاده بهینه کنند.

 

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان تهران گفت: که با پیروزی انقلاب اسلامی و مشخص شدن استراتژی نظام یعنی ضرورت آزادسازی قدس شریف، فلسطینیان هم به خود آمدند، شکل گیری گروه های مقاومت و جهادی با دست خالی عرصه را بر رژیم صهیونیستی تنگ کرد.

وی افزود: تبیین نظریه مقاومت به عنوان راهکار برون رفت از وضعیت فلسطین در سطح بین الملل و رسواسازی دولت های سرسپرده به رژیم صهیونیستی که به دنبال عادی سازی روابط با این رژیم و به فراموشی سپردن آرمان های رهایی قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین هستند.

حجت الاسلام علی پناهی اظهار داشت: مقاومت امروز با تکیه بر نیروهای داخلی و حمایت آزادیخواهان در اوج به سر می برد، چشاندن طعم شکست به رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه و 23 روزه رژیم صهیونیستی را در موقعیت متزلزلی قرار داده است.

وی افزود، مساله قدس امروز به عنوان مساله اساسی جهان اسلام و آزادیخواهان جهان تبدیل شده است، آزادی خواهان جهان در کنار مسلمانان و مردم قهرمان ایران در روز قدس حمایت خود را از فلسطین و خشم و انزجار از اسرائیل غاصب با فریاد ونفرت خود را از ظلم و استکبار صهیونیست ها و ایادی آنان بلندتر و رساتر از همیشه به گوش جهانیان میرساند.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار