فرزند شهید محسن قلی پور عميق گفت: توصیه ایشان حفظ حجاب توسط خواهران و حضور همیشگی در صحنه‌های انقلاب و تاکید بر پشتیبانی از ولایت فقیه بود
کد خبر: ۹۵۰۴۱۲۹
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
زهرا قلی پور روز چهارشنبه در شهرک امام خمینی تهران و در جوار دوشهید و مسجد انصار المهدی در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران در خصوص پدر و شهادت ایشان اظهار داشت: پدر من در دوازدهم بهمن سال 1366 در شلمچه دریاچه ماهی به فیض شهادت نائل آمدند.
این فرزند شهید تصریح کرد: ایشان همواره پشتیبان ولایت فقیه بودند و به دستور امر ولی فقیه این راه را انتخاب کردند و در وصیت نامه نوشتند من بدون هیج اجباری پا در میدان نبرد گذاشتم و راهی جبهه شده‌ام و داوطلبانه این مسیر را انتخاب کرده‌ام و این قدر در این راه قدم می گذارم که به آرزوی فیض شهادت برسم.
زهرا قلی پور افزود:شهید قلی پور عمیق در وصیت نامه خویش نوشته‌اند که خواهران عزیز من حفظ حجاب اسلامی را کاملا رعایت کنید و در صحنه حضور داشته باشید، همچنین به ما فرزندان نیز خطاب کردند همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید و تا آخر عمر از ولی فقیه خود حمایت نمایید و پشت رهبری را خالی نگذارید.
وی تصریح کرد:ایشان در وصیت نامه خود نوشتند به خانواده و پدران و مادران و فرزندان شهدا احترام بگذارید و آنها را تکریم کنید.
فرزند شهید محسن قلی پور خاطرنشان کرد: من همیشه و در هر کجا هستم به فکر وصیت نامه پدرم می‌افتم که می گفت هر وقت دل شما برای من که تنگ شد به یاد حضرت رقیه گریه کنید، چرا که در همان لحظه روح من در آن جا حاضر و ناظر می‌شود و شاید شما قادر نباشید من را ببینید اما من همیشه نزد شما هستم.
وی گفت:هیچ وقت دل من برای پدرم تنگ نمی‌شود، چون می‌دانم در کنار ماست و افتخار می کنم که دراین راه قدم گذاشته و خدا را شاکر هستم که در راه انقلاب و اسلام و قرآن رهبر و ملت عزیزم به شهادت رسیده است.
قلی پور افزود:انشالله بتوانیم راه همه شهدا را ادامه دهیم و مدیون خون هیچ شهیدی نباشیم و شهیدان نیز به حق امام زمان دست همه ملت ایران را بگیرند و ما نیز در این راه ثابت قدم باشیم.
خبرنگار میثم پاشنگ 
ارسال نظرات