فرمانده سپاه بوکان از برگزاری 22 مرحله رزمایش کمک مومنانه از بدو شیوع ویروس کرونا تاکنون خبر داد و گفت: بسته‌های معیشتی و کمک‌های خیرین با همت گروه‌های جهادی به دست نیازمندان رسانده می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۴۱۶۴
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۱

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، صمدمحمدعلیزاده، فرمانده سپاه بوکان، روز گذشته 23 فروردین در آیین توزیع بسته‌های معیشتی که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، از توزیع 1 هزار و 500 بسته شامل اقلام پروتئینی و مواد غذایی در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد و گفت: از بدون شیوع ویروس کرونا تاکنون 22 مرحله رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه همزمان با رمضان 1 هزار و 500 بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه در بین خانواده‌های نیازمند بوکان توسط سپاه این شهرستان توزیع می‌شود، ادامه داد: مردم خیرخواه شهرستان همواره در حرکت‌های خداپسندانه پیشگام بوده و یار و یاور سپاه هستند.

فرمانده سپاه بوکان ضمن قدردانی از خیرین برای برپایی رزمایش کمک مومنانه، اضافه کرد: از سال 98 که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرد، در بوکان نیز همگام با سایر مناطق کشورمان توزیع بسته‌های معیشتی در بین اقشار آسیب‌پذیر کشورمان آغاز شد.

وی با بیان اینکه، خوشبختانه تا این لحظه بیش از ۲۶ هزار بسته معیشتی در بین خانوادهای نیازمندان از دورافتاده‌ترین روستاها تا داخل شهر توزیع شده است، گفت: ماه رمضان امسال نیز بیست و دومین مرحله از این رزمایش برگزار شد.

ارسال نظرات