خبرهای داغ:

گردشگری دفاع مقدس با توسعه ی یادمان فتح المبین

نشست بررسی آخرین وضعیت توسعه ی زیر ساخت های یادمان شهدای فتح المبین و تکمیل پروژه ی حسینیه با حضور مسئولین مربوطه در فرمانداری شوش برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۴۱۷۳
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ نشست بررسی آخرین وضعیت توسعه ی زیر ساخت های یادمان شهدای فتح المبین و تکمیل پروژه ی حسینیه با حضور سروان پاسدار احسانی فر جانشین فرمانده سپاه شوش ، مهدی سعده مسئول یادمان فتح المبین، علی بویری رئیس اداره و پایگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، محمود عیدانی فرماندار و پورعبداللهی معاونت برنامه ریزی فرمانداری شوش در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد.

 

 جانشین فرمانده سپاه شوش در این نشست با اشاره به ضرورت تقویت زیرساخت های توسعه در بخش گردشگری دفاع مقدس تصریح کرد: قطع به یقین باید گفت؛ تبیین دستاوردهای جنگ تحمیل برای نسل های آینده و نیز نسل جوان و نوجوان امروز جامعه با توسعه گردشگری دفاع مقدس امکانپذیر است.

 

وی افزود: گردشگران دفاع مقدس مجموعه ای از گردشگران هستند که در طی سفر خود احساسات هیجانی ، معنوی و بشر دوستانه و حتی مذهبی را تجربه می کنند که پس از سفر خود شاخص هایی همچون همگرایی و و حدت ملی، کرامت انسانی نظیر حمایت از صلح و مولفه های اجتماعی و فرهنگی و ایدئولوژیکی را ترویج می کنند.

 

 

 

گفتنی است، در این نشست ، مقرر شد بر طبق پیگیری های صورت گرفته اعتبارات و اجرای تکمیلی پروژه ی حسینیه خواهران در یادمان شهدای فتح المبین توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواهد بود که پس از طی شدن فرآیند مناقصه پیمانکار کار خود را آغاز می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار