بیانیه مجمع عالی بسیج دانش آموزی بمناسبت فرارسیدن روز قدس؛

اسرائیل نفس های آخر خود را می کشد

مجمع عالی بسیج دانش آموزی در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۰۴۱۷۹
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲

اسرائیل نفس های آخر خود را می کشد
به گزارش خبرگزاری بسیج متن این بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله القاصم الجبارین

قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِينَ.
با آنها پيكار كنيد كه خداوند آنان را به دست شما مجازات مي‌كند و آنها را رسوا مي‌سازد و سينه گروهي از مؤمنان را شفا مي‌بخشد (و بر قلب آنها مرهم مي‌نهد).»

روز قدس، این یادگار گرانسنگ پیر خمین در روزگاری که کسی جرات فریاد و نفس کشیدن در برابر مستکبران را نداشت تبدیل به نهضتی گشت که امروز نقطه عطف و اجتماع آزادگان جهان است .مسئله ی قدس مسئله فلسطین نیست. مسئله جهاد قبل از ظهور است امت اسلام باید بداند جنگ با رژیم صهیونیستی و آزادی قدس یک فریضه واجب و زمینه ساز ظهور است.

حالا که حکومتِ کرم زده‌یِ اسرائیلِ فاسد از درون متلاشی شده و سرنوشتی جز نابودی برایشان مقدر نیست ندای هم الغالبون جبرئیل بر مومنین شنیده می شود و اسرائیل پست نفس های آخر خود را می کشد.

مردان جبهه بزرگ مقاومت به فرزندان مشق رزم یاد می دهند و حماسه می آفرینند و زنان مومنه مسلمان فرزندان خود را با حماسه های پدران و تربیت یک مسلمان ظلم ستیز آن ها را آماده اشدا علی الکفار با استکبار و رحما بینهم میکنند.

هشدار می دهیم قبل از آنکه آسمانتان را بوی باروت و زمینتان را فرش قرمز انتقام پر کند و سرپناهی برای پناه نداشته باشید؛ از منطقه جمع کنید و بروید که نیروهای مقاومت نفستان را، وجودتان را و گنبدهای آهنینتان را هدف قرار میدهند و تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنند.

نسل جوان امروز خود را برای نظم نوین جهانی و فردای بعد از پیروزی برنامه ریزی می کند و مکتب سلیمانی را سرلوحه کار خود کرده و همت والای این جوانان تازه به عرصه پا گذاشته اما آشنا با رزم پدرانشان هر دشمنی را، به زانو در می آورد.

در دست و پا زدن های آخر اسرائیل غاصب همین بس که کودکان و دانش آموزان بی گناه را گاه و بی گاه قربانی مقاصد کثیفش میکند و خانه های پدری آنان را غصب می‌کند. و حقوق کثیف بشر در تماشای این مصیبت، این جنایات ضد بشری را الگو می کند و توقع زندگی حیوانی مثل خودشان را جار می زنند.

ما دانش آموزان بسیجی ایران اسلامی در کنار برادران و خواهران فلسطینیمان در از دست دادن عزیزانمان، دانش آموزان و کودکان فلسطینی هم دردیم و جهان را برای قاتلان احمق صهیونیستی جهنم می کنیم و فلسطین، پاره‌ی تن اسلام را آزاد و مقتدر می کنیم.

قدس خرمشهر دیگری خواهد شد
و موذن های شهیدش بر گلدسته های آن اذان حی علی قدس سر می دهند. ملت اسلام و در صدرشان نوجوانان و دانش آموزان حماسه آفرین دوشادوش رهبر فرزانه ی امت اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در مسجد الاقصی به نماز دشمن شکن جمعه می ایستند و سخنرانی ایشان در قدس شریف از جهان منعکس و پایکوبی بر جنازه های استکبار فریاد زده می شود و آماده جشن بزرگ ظهور پسر فاطمه خواهیم شد که صبح نزدیک است و این وعده خداست الیس الصبح بقریب!؟؟

ایها شعب الفلسطین مثلنا ومثلکم ان لحمنا لحمکم و دمنا دمکم ان شاء الله الی یوم القیامه

و راست گفت پیر خمین
حتما و قطعا راه قدس از کرببلا می گذرد...

القدس لنا
والسلام علی من التبع الهدی
مجمع عالی بسیج دانش آموزی کشور

ارسال نظرات