مردم ایران اسلامی همیشه پشتیبان و همچنین یارویاور مردم مظلوم فلسطین بوده‌اند

مولوی مقدسیان گفت: وظیفه همه ما مسلمانان در سراسر این کره خاکی، حمایت از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین و ایستادن مقابل ظلم رژیم کودک کش صهیونیستی است.
کد خبر: ۹۵۰۴۲۱۱
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

مولوی بلال مقدسیان، امام‌جمعه اهل‌سنت روستای اسفند شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار بسیج در دلگان با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس، گفت: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی از ۴۴ سال قبل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌عنوان روز جهانی قدس اعلام کرد.

وی افزود: با این دوراندیشی امام خمینی (ره) مسلمانان در سراسر جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان می‌آیند و اشغالگری رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

این عالم اهل‌سنت ادامه داد: از ۷۰ سال قبل رژیم صهیونیستی سرزمین فلسطین را که متعلق به مسلمانان است را با حمایت انگلیسی‌های خبیث و غربی‌ها تصرف و اشغالگری کرده است.

مقدسیان اظهار کرد: وظیفه همه ما مسلمانان در سراسر این کره خاکی، حمایت از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین و ایستادن مقابل ظلم رژیم کودک کش صهیونیستی است.

امام‌جمعه اهل‌سنت روستای اسفند شهرستان دلگان عنوان کرد: این رژیم اشغالگر از ۷۰ سال قبل مشغول جنایت و کشتن انسان‌های بی‌دفاع در سرزمین فلسطین است.

وی بیان کرد: مردم ایران اسلامی همیشه پشتیبان و همچنین یارویاور مردم مظلوم فلسطین بوده‌اند و قطعاً در راهپیمایی روز جهانی قدس، حضوری باشکوه و گسترده دارند.

مقدسیان خاطرنشان کرد: نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی نه‌تنها موضع ما مردم ایران اسلامی است، بلکه این موضع تمام مسلمان از سراسر دنیا است.

ارسال نظرات