بیانیه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران به مناسبت روز جهانی قدس

ساری-می آییم تا مشتی باشیم بر دهان امریکا و اسرائیل جنایتکار. می‌آییم تا ثابت کنیم دست از آرمان هایمان برنمیداریم، پشتیبان، ولی فقیهمان هستیم و همواره حامی مردم مظلوم فلسطین هستیم و خواهیم بود.
کد خبر: ۹۵۰۴۲۲۱
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندرات، متن بیانیه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران به شرح ذیل است:

یکبار دیگر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرا رسید و همگان خود را برای آزمون همبستگی جهان اسلام در مقابل ظلم و جور استکبار جهانی آماده می کنند.

باز همه مسلمانان قرار است تا بپا خیزند و در کنار مردم مظلوم فلسطین یکصدا فریاد زنند که وعده پروردگار عالم محقق خواهد شد که " و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین"
امسال نیز همه ما کارگران در کنار سایر ایرانیان پر شورتر از سال های قبل می آییم تا به جهانیان ثابت کنیم که فلسطین پاره تن همه ماست.

می آییم تا مشتی باشیم بر دهان امریکا و اسرائیل جنایتکار . می آییم تا ثابت کنیم دست از آرمان هایمان برنمیداریم ، پشتیبان ولی فقیهمان هستیم و همواره حامی مردم مظلوم فلسطین هستیم و خواهیم بود .

لذا جامعه کارگری از همه کارگران ایران اسلامی دعوت می نماید تا در راهپیمایی روز جهانی قدس ، در همه شهرها حاضر شوند تا سیل خروشان همبستگی و اتحاد مردم ایران و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به رخ جهانیان بکشانند .‌

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار