بیانیه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت به مناسبت روز جهانی قدس

سرهنگ محمودیان: روز قدس در نگاه آن فریادگر آزادی، نماد مبارزه آزادگان علیه بیدادگران در همه زمان‌ها و رهایی قدس از چنگال صهیونیسم جهانی است و این موضوع، آرمان همه موحدان عالم است.
کد خبر: ۹۵۰۴۲۵۷
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، سرهنگ محمودیان فرمانده ناحیه باصدور بیانیه‌ای روز قدس را گرامی داشت.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ ‏ (سوره اسرا آیه ۱)
پاک و منزه است خدایی که در (مبارک) شبی بنده خود (محمّد) را از مسجد حرام (مکّه معظّمه) به مسجد اقصایی که پیرامونش را مبارک و پر نعمت ساختیم سیر داد تا آیات و اسرار غیب خود را به او بنماییم که او (خدا) به حقیقت شنوا و بیناست.
رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در ۲۵مرداد ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامیدند. روز قدس در نگاه آن فریادگر آزادی، نماد مبارزه آزادگان علیه بیدادگران در همه زمان‌ها و رهایی قدس از چنگال صهیونیسم جهانی است و این موضوع، آرمان همه موحدان عالم است. جای دارد پیرامون این روز بزرگ مشام جان را به فراز‌هایی از بیانات امام لاله‌ها (ره) طراوت بخشیم:” من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم (ص) می‌دانم وروزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهّز کنیم و مسلمین باید از آن انزوایی که آن‌ها را کشانده بودند خارج شوند و با تمام قدرت و قوت در مقابل اجانب بایستند … همه باید متّحد شوند و متحداً در مقابل این جمعیت متجاوز بایستند و عمل کنند و دست غاصب او را قطع کنند…. این تکلیف همه مسلمین است که قدس را آزاد کنند و شرّ این جُرثومه‌ی فساد را از سر بلاد اسلامی قطع کنند… روز قدس یک روز جهانی است روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد روز مقابله‌ی مستضعفین با مستکبرین است روز مقابله‌ی ملت‌هایی است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیر آمریکا بودند”.
امید است مردم ولایت مدار، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان تفت امسال هم خشم و انزجار خود را طبق اقتضائات اعلام شده از طرف مسئولین محترم به منصه‌ی ظهور برسانند و با حضور دشمن شکنانه خود در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام حمایت مجدد از مردم مظلوم فلسطین، جنایت‌های رژیم سفاک اشغالگر قدس بویژه در حمله به مردم روزه دار فلسطینی را در این ماه مبارک محکوم نموده و التیامی بر زخم‌های این مردم بی دفاع باشیم.
همچنین با دعا‌های خالصانه‌ی خود ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و سلامتی نایب برحقشان امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و پیروزی جبهه مقاومت در برابر همه متجاوزان و مستکبران عالم را از درگاه لایزال الهی مسئلت نمایند.
روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج تفت


ارسال نظرات
آخرین اخبار