خبرهای داغ:
حجت الاسلام عالی مطرح کرد:

از برکات احسان به والدین نگاه کردن به صورت آنان عبادت است.

به مناسبت درپیش رو بودن لیالی قدر مراسم سخنرانی با حضور حجت الاسلام عالی با حضور کلیه نیروهای پایور، بسیجی و نیروهای وظیفه در محل امامزاده زینبیه اصفهان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۰۴۲۶۱
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت درپیش رو بودن لیالی قدر مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام عالی و با حضور کلیه نیروهای پایور، بسیجی و نیروهای وظیفه گردان 108 امام حسین(علیه السلام) در محل امامزاده زینبیه اصفهان برگزار گردید.

فرمانده گردان108 امام حسین برخوار گفت : در ایام ماه مبارک رمضان رزمندگان گردان 108 حضرت امام حسین(علیه السلام) در سخنرانی حجت الاسلام مسعود عالی (از سخنرانان مطرح کشوری) شرکت کردند.

سرهنگ محسن ابراهیم زاده افزود: در این مراسم حجت الاسلام عالی با اشاره به آیات قرآن کریم پیرامون بحث مهم احترام به پدر و مادر صحبت کرده و اشاره نمودند تمام خیر دنیا و آخرت در دعای والدین به خصوص مادر می باشد همانطور که رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند: نگاه کردن به صورت والدین از روی محبت و عشق عبادت است.

این سخنران در ادامه چند نکته را از برکات احسان به والدین برشمردند: 1. نگاه کردن به صورت پدر ومادرعبادت است، 2. موجب قبولی توبه و بخشش گناه میشود، 3. احسان به والدین بهترین اعمال است، 4.موجب تحصیل جایگاه رفیع در نزد خداوند متعال می‌گردد، 5. بهره مند شدن از دعای مستجاب آنان را به ارمغان می آورد.

حجت الاسلام مسعود عالی نکاتی را هم در مورد مضرات بی احترامی به والدین بر شمردند از جمله: 1. عمر انسان کوتاه می شود، 2. نماز او قبول نیست، 3. بی  احترامی به والدین گناه کبیره را مرتکب شده، 4. موجب خواری انسان می‌گردد، 5. بوی بهشت را استشمام نمی‌کند تا چه رسد به بهشت رود، 6. هیچ عملی از عاق والدین پذیرفته نمی‌شود.

ارسال نظرات