فرمانده سپاه میانه در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

راهپیمایی روز قدس از بنیادی ترین ضروریات نظام اسلامی است

تبریز- فرمانده سپاه میانه بر حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت: راهپیمایی روز قدس از بنیادی ترین ضروریات نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۰۴۳۰۵
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

محمد بیرامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به تحولات اخیر در منطقه و جهان، حمایت از ملت مظلوم فلسطین و نجات آنان از چنگال رژیم منحوس اسرائیل را اولویت نخست کشورهای اسلامی در مبارزه با استکبار تلقی کرد.

   وی به بیانات اخیر رهبری مبنی بر نابودی زودهنگام رژیم صهیونیستی، مشکلات و درگیری های داخلی این رژیم و دست و پا زدن آنان برای اختلاف افکنی بین ایران و آذربایجان، اشاره کرده و متذکر شد: امسال روز قدس بسیار متفاوت تر و با شکوه تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

 بیرامی در بخش دیگری از سخنان خود، مسئله حجاب را جزو اساسی ترین مسائل کشور عنوان کرد و با تقبیح کشف حجاب در جامعه اسلامی، خواستار همراهی عموم مردم با مسئولین اجرایی در جهت رفع این معضل اجتماعی شد.

  وی با بیان اینکه در بحث ساماندهی به حجاب، اقدامات و برنامه های مثبت و موثری در حال تدوین و اجراست، متذکر شد: همه آحاد جامعه باید در برابر این قبح شکنی، احساس مسئولیت کرده و با تذکر لسانی وظیفه دینی خود در باب امر به معروف و نهی از منکر را به جای آورند.

فرمانده سپاه میانه بر لزوم تذکر جدی به افراد بی حجاب و کم حجاب شاغل در ادارات، اصناف و مراکز عمومی و خدماتی، یادآور شد: این تذکرات باید در ورودی این مراکز توسط مسئول مربوطه داده شود و رسیدگی به وضعیت پوشش اسلامی در پارک ها و مراکز تفریحی، فروشگاه ها و ... از مطالبات جدی ما از مسئولین مربوطه و نهادهای نظارتی و اجرایی کشور است.

ارسال نظرات