خبرهای داغ:

قدس همان فریاد کبیر انقلاب اسلامی است

در متن بیانیه نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه در خصوص روز قدس آمده است: قدس همان فریاد کبیر انقلاب اسلامی است که با صدای مردم جهان اسلام و حتی مظلوم برای دادخواهی مظلومان برفراز قله ها بلند شده است.
کد خبر: ۹۵۰۴۳۸۲
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با نزدیک شدن به روز قدس نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه بیانیه ای منتشر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ

به مسلمانان که مورد قتل (و غارت) قرارگرفته اند رخصت (جنگ با دشمنان) داده شد، زیرا آنها از دشمن سخت ستم کشیدند و همانا خدا بریاری آنها قادر است. سوره مبارکه الحج-آیه ۳۹

روزهای ماه مبارک رمضان به پایان خود می‌رسد و آخرین جمعه این ماه مبارک را جمعه تاریخی فلسطین عزیز می‌دانیم. جمعه‌ای که نامش را از معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به یادگار گرفته است.

آخرین جمعه ماه مباک رمضان روز قدس، روز چیره گشتن حق علیه باطل و روز مبارزه جان برکفان با مستکبرین، همان روز بیداریست و به قول امام راحل روز بیدارشدن وجدان‌های خفته و نه روز فلسطین بلکه روز اسلام است.

قدس همان فریاد کبیر انقلاب اسلامی است که با صدای مردم جهان اسلام و حتی مظلوم برای دادخواهی مظلومان برفراز قله ها بلند شده است.

ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرخه دراین جمعه پایانی ضمن دعوت از عموم مردم خداجو جهت شرکت در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس، همراه و همگام با تمام مردم مسلمان سراسر جهان با اتحادی وصف نشدنی و یکپارچه فریاد محو شدن اسرائیل غاصب و آزادی قدس شریف را سر خواهیم داد و بر این باوریم که آزادی قدس نزدیک است.

الیس الله صبح قریب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار