بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون هرمزگان به مناسبت روز جهانی قدس

سازمان بسیج طلاب و روحانیون هرمزگان در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس بیان کرد: روز جهانی قدس، نمایانگر بیداری جهان اسلام در برابر دشمنان ستمگر و روز استقامت و مبارزه مستضعفین در برابر مستکبران عالم و در رأس آن آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی است.
کد خبر: ۹۵۰۴۴۰۰
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان،در این بیانیه آمده است:
«هُوَ الَّذی أَرسَلَ رَسولَهُ بِالهُدىٰ وَدینِ الحَقِّ لِیُظهِرَهُ عَلَى الدّینِ کُلِّهِ وَلَو کَرِهَ المُشرِکونَ،»سوره توبه آیه ۳۳
امام خامنه ای ( مد ظله العالی) :«مبارزه برای آزادی فلسطین، جهاد فی سبیل الله و فریضه و مطلوب اسلامی است. پیروزی در چنین مبارزه‌ای تضمین شده است، زیرا فرد مبارز حتّی در صورت کشته شدن هم به اِحدی الحُسنیین دست یافته است.».
بر اساس گزارش این بیانیه، آنچه مسلم است روز جهانی قدس امسال با زمانی تقارن یافته که نابودی رژیم صهیونیستی بیشتر از همیشه نمایان شده است؛به‌گونه‌ای که این رژیم جعلی بدترین و تلخ‌ترین روزهای پرآشوبِ خود را سپری می‌کند؛ آنها که در هرج‌ومرج سیاسی ناشی از اصلاحات ساختار قضائی و همچنین تحولات در کرانه باختری و اقدامات شجاعانه گروه‌های مقاومت فلسطینی، دچار تزلزل روانی و حماقت راهبردی شده‌اند و هرروز در حال ارتکاب جنایت وحشیانه جدیدی هستند.
این بیانیه می افزاید: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای همه مسلمانان و بلکه همه عالم یادآور روز مهمی است، روزی که امام خمینی (ره) فرمودند:روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است
در پایان این بیانیه آمده است: ما طلاب و روحانیون بسیجی استان هرمزگان به همراه سایر اقشار مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور خواهیم یافت و ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی، آرمان قدس شریف و آزادی فلسطین را فریاد خواهیم زد.
«وَ ما ذٰلِکَ عَلَی اللهِ بِعَزیز»

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار