خبرهای داغ:
در بیانیه معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه فجر استان فارس آمده است:

سرزمین مقدس فلسطین، میراث مقدس همه ادیان الهی و موحدان عالم به ویژه اولین قبله مسلمانان است

در بیانیه معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه فجر استان فارس آمده است: سرزمین مقدس فلسطین، میراث مقدس همه ادیان الهی و موحدان عالم به ویژه اولین قبله مسلمانان و محل معراج پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی(ص) است.
کد خبر: ۹۵۰۴۴۷۵
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه فجر استان فارس به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَىٰ بِعَبْدِهِ لَيْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْبَصِيرُ
سوره اسری آیه ۱

روز جهانی قدس روز خروش آزادیخواهان جهان علیه تجاوز،اشغال و ستمگری صهیونیست های غاصب و حامیان جنایتکار آنان است که با ابتکار هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)
موجب زنده ماندن قصه پرغصه فلسطین و اسارت اولین قبله مسلمانان جهان و احیای تفکر مقاومت بر علیه صهیونیست های غاصب ورژیم کودک کش و تروریست اسرائیل گردیده است.

آزادگان سراسر گیتی به ویژه مسلمانان روزه دار در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان،شکوهمندانه اعلام می کنند که، همچنان بر عهد دیرینه خود برای آزادی سرزمین مقدس فلسطین، میراث مقدس همه ادیان الهی و موحدان عالم به ویژه اولین قبله مسلمانان و محل معراج پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی(ص) پایبند می باشند.

امسال روز جهانی قدس در شرایطی فرا می رسد که از طرفی شاهد جنایات روزافزون اشغالگران علیه مردم فلسطین و مسجدالاقصی بوده و از طرف دیگر دولت غاصب صهیونیستی در منطقه و جهان بدترین روزهای خود را می گذراند و در اوج ضعف و استیصال قرار داشته و مقاومت اسلامی به برکت هدایت های داهیانه رهبر حکيم انقلاب اسلامی،حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) و خون شهدای بزرگ آن بویژه حاج قاسم سلیمانی عزیز در اوج اقتدار و سربلندی است.

ملت مسلمان ایران بر خلاف تبلیغات مسموم دشمنان اسلام و نظام اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگر به اسلام و ارزش های الهی پایبند بوده و پس از شب زنده داری ودعاو راز ونیاز با خالق هستی در شب های پر برکت قدر،در روز جهانی قدس نیز پر صلابت تر از گذشته به میدان می آیند و فریاد ظلم ستیزی و آزادیخواهی خود را به گوش جهانیان می رسانند.

پایگاه‌های مقاومت بسیج استان فارس با محوریت مساجد ضمن حضور گسترده در مراسم راهپیمایی این روز بزرگ، از آحاد مردم شریف و انقلابی استان برای حضور در این همایش بزرگ ایمانی و سیاسی دعوت بعمل می آورند.

 معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه فجر استان فارس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها