خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان خبر داد

برگزاری جزء خوانی قرآن در پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه (س) همدان

همدان-فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان از برگزاری جزء خوانی قرآن به مناسبت ماه مبارک رمضان هر روز به صورت حضوری در مساجد یا پایگاه‌ها تابعه این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۴۵۶۹
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
برگزاری جزء خوانی قرآن در پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه (س) همدان

زهرا اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان یکی از ماه‌های است که برکات زیادی داشته و به ماه خداوند شهرت یافته چراکه انسان‌ها در این ماه بزرگ مهمان خداوند هستند و فضائل آن چنان زیاد است که اگر انسانی بتواند به درستی آن را درک کند به طور قطع دین و دنیای خود را آباد ساخته است.

وی افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان هر سال برنامه‌های متنوعی توسط فرهنگی حوزه برای پایگاه‌ها پیش بینی می‌شود که امسال نیز برنامه‌هایی از قبیل ختم قرآن به صورت خانوادگی، گروه‌های چهار نفره، حضوری در مسجد یا پایگاه و ختم قرآن در فضای مجازی برگزار شد.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان عنوان کرد: تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه، ختم صلوات، برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی بین پایگاه‌ها، پویش عکس از سفره افطاری به همراه عکس شهید، ارسال عکس و فیلم از تلاوت قرآن توسط کودکان در منزل نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی بود.

وی بیان کرد: مراسم جزء خوانی قرآن نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان هر روز به صورت حضوری در مساجد یا پایگاه‌ها تابعه این حوزه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات