استاندار یزد:

راهبرد اصلی ملل اسلامی باید حمایت از انتفاضه باشد

استاندار یزد گفت: راهبرد اصلی تمامی آزادی‌خواهان و ملل اسلامی باید حمایت از مظلوم، مقاومت اسلامی و انتفاضه باشد تا راس این غده سرطانی به صورت کامل از جهان اسلام نابود شود.
کد خبر: ۹۵۰۴۵۷۵
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مهران فاطمی با اشاره به اهمیت مسئله قدس برای جهان اسلام اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با شعار از «فرات تا نیل» حرکت خود را آغاز کرد بنابراین اسرائیل تنها موضوع فلسطین نیست بلکه مسئله کل جهان اسلام است.

وی افزود: رژیم کودک‌کش صهیونیست به جنگ با اسلام آمده است و کل جهان اسلام را هدف‌گیری کرده است بنابراین زمانی که امام راحل (ره) مسئله فلسطین را مسئله کل جهان اسلام اعلام کرد نه صرفا یک مسئله داخل مرز‌های فلسطین مد نظر ایشان بود بلکه ادعای اسرائیل و تلاش آن برای جنگ با اسلام نیز در در نظر گرفته شد.

استاندار یزد با بیان اینکه اصل حرکت اسرائیل نابودی اسلام و تسلط بر همه ممالک اسلامی است، گفت: امام با هوشیاری با اعلام روز قدس مردم مسلمان را در گوشه گوشه دنیا نسبت به این هدف رژیم صهیونیستی آگاه کرد.

وی ادامه داد: همچنان بعد از گذشت چند دهه، مسئله جهان اسلام مسئله انتفاضه و قدس است و راهبرد اصلی تمامی آزادی‌خواهان و ملل اسلامی باید حمایت از مظلوم، مقاومت اسلامی و انتفاضه باشد تا راس این غده سرطانی به صورت کامل از جهان اسلام نابود شود.

فاطمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای نابودی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری در راستای ثمر بخشی مقاومت و انتفاضه است.

وی افزود: بیداری جهان اسلام، شکست رژیم کودک‌کش اسرائیل در تمامی جنگ‌های انتفاضه، دریافت پاسخ چندین برابری از سوی مقاومت اسلامی در برابر اقداماتی که در راستای نابودی اسلام انجام توسط این رژیم غاصب انجام شد و ... تمامی این شواهد نشان دهنده نابودی رژیم صهیونیستی است.

استاندار یزد ادامه داد: مهاجرت به اسرائیل تقریبا منفی و سیر برون رفت از آن نیز با افزایش رو به رو شده است که خود این مسئله نشان دهنده این است که این غده سرطانی رو به نابودی کامل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار