حامیان جبهه مقاومت در راهپیمایی روز قدس در صحنه پرشور حضور دارند

فرمانده سپاه خاش گفت: حامیان جبهه مقاومت و رهروان راه ولایت و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال حضوری پرشور و حماسی خواهند داشت.
کد خبر: ۹۵۰۴۵۸۳
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی، فرمانده سپاه شهرستان خاش در گفت وگو با خبرنگار بسیج افزود: ملت مظلوم فلسطین در دهه های گذشته و امسال زیر شدیدترین ظلم و ستم و جنایتهای اشغالگران قدس شریف واقع شده اند، بنابراین مومنان روزه دار از سراسر دنیا از شرق و غرب می آیند و اعلام می دارند که قدس تنها نیست و قدس فراموش نمی شود.

وی ادامه داد: قدس متعلق به تمام امت اسلامی بوده و یقیناً در راهپیمایی روز جهانی قدس اقتدار و عزت و عظمت مسلمانان به نمایش گذاشته می شود.

سرهنگ ثمره حسینی اظهار کرد: بسیجیان سرافراز و با صلابت با ویژگی ولایت پذیری و غیوری در صحنه راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری حماسی خواهند داشت و در شهرستان خاش و شهرهای سیستان و بلوچستان نیز شاهد شرکت انبوه و گسترده روزه داران در این عرصه خواهیم بود.

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: هماهنگونه که در بیانیه سپاه پاسداران به مناسبت روز جهانی قدس آمده؛ انتفاضه فلسطین نویدبخش پایان حیات ننگین رژیم جعلی صهیونیستی است و انتفاضه جدید با ظرفیت‌های بالنده، مقتدر و مصمم خود، شمشیر قدس را برنده‌تر از همیشه بر رگ‌های حیات صهیونیست‌ها قرار داده و پایان رژیم جعلی و موقتی صهیونیستی را نوید می‌دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار