فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

فلسطین به زودی از دست بزدل‌ترین رژیم اشغالگر آزاد خواهد شد

ساری-فرمانده سپاه کربلا رژیم اشغالگر اسرائیل را بزدل‌ترین رژیم عنوان کرد و گفت: با توجه به بحران‌های داخلی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، خود صهیونیست‌ها با دست خودشان فروپاشی خود را رقم خواهند زد.
کد خبر: ۹۵۰۴۵۸۶
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

خبرگزاری بسیج، سردار سیاوش مسلمی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امیر المومنین علی (علیه السلام) و گرامیداشت روز جهانی قدس، به تبیین نامگذاری روز قدس پرداخت و گفت:رمز این نامگذاری توسط امام خمینی (ره) و اینکه چرا اخرین جمعه ماه مبارک رمضان نه ماه‌های دیگر به روز قدس نامگذاری شده است، به دلیل زنده نگه داشتن فلسطین و قدس شریف است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه امام خمینی بعنوان فقیهی حاذق و رهبری سیاستمدار، با اعلام این کار درپی شکستن تمامی مناسبت‌های سیاسی و مذهبی متعارفی بوده که دریک تاریخ مشخص شده است، افزود:به فرموده امام جمیع مسلمان جهان را دعوت می‌کنم که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و می‌تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد به عنوان روز قدس انتخاب و طی مراسمی همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین اعلام نمایند.

سردار مسلمی در ادامه به بیان نزدیک بودن شب‌های قدر و روز قدس هم اشاره کرد و گفت: شب‌های قدر شب‌های سرنوشت است و مقدرات انسان در این شب‌ها رقم میخورد، در شب‌های قدر مردم با شب زنده داری و مناجات و توبه از خدا میخواهند تا از بندگی غیرخدا، شیاطین انس و جن رها شده و بنده مخلص خدا شوند. روز قدس هم که آخرین روز‌های شهرالله اعظم است، سزاوار است، مسلمانان جهان تلاش کنند تا از قید بردگی شیاطین بزرگ و ابرقدرت‌ها در راس ان امریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل رها شده و به قدرت الهی متصل شوند و دست جنایتکاران را از کشور‌های مسلمان قطع کنند.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه وعده خدا حتمی است و قدس روزی ازاد خواهد شد و رژیم منحوس اسرائیل از بین خواهدرفت، افزود: روز قدس روز آزمایش بزرگ ملت‌های مسلمان است که مستقل از دولتها، انزجار خود را از رژیم کودکش کش اسرائل اعلام کنند تا صهیونیست‌هایی که در حال عادی سازی روابط با کشور‌های منطقه هستند تیرشان به سنگ بخورد.

سردار مسلمی با اشاره به اینکه با  پیروزی انقلاب اسلامی و پرچمداری امامین انقلاب در حمایت از مظلومان عالم به ویژه مردم فلسطین و قدس شریف، انقلاب و نظام اسلامی ذره‌ای از آرمان خود در حمایت از فلسطین نه تنها عقب نشینی نکرده است اضافه کرد: با شکل گیری جبهه مقاومت در منطقه و الگوگیری کشور‌های منطقه و ملت‌های آزادیخواه جهان از ایران اسلامی، باعث شده در جای جای نقاط جهان شاهد استکبار ستیزی علیه آمریکا و رژیم کودکش اسرائیل هستیم.

به گفته فرمانده سپاه کربلا جبهه مقاومت با میدان داری ایران اسلامی، توانسته گروهک‌های تروریستی تکفیری، به ویژه داعش که ساخته و پرداخته آمریکا و حامیانش بوده را از بین ببرد.

فرمانده سپاه کربلا  رژیم اشغالگر اسرائیل را  بزدل‌ترین رژیم عنوان کرد و گفت: با توجه به بحران‌های داخلی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، خود صهیونیست‌ها با دست خودشان فروپاشی خود را رقم خواهند زد.

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه روز قدس مختص به ایران نیست روز اسلام است و بر هر مسلمانی که محب و دلداده پیامبر (ص) است واجب است که در این روز فریاد استکبار ستیزی بدهد، خاطرنشان کرد: روز قدس یک پشتوانه محکمی برای امنیت کشور است.

فرمانده سپاه کربلا دراین باره توضیح داد: وقتی آحاد مردم با زبان روزه به خیابان‌ها می‌آیند و شعار مرگ بر امریکا و اسرائیل سرمیدهند، بی دلیل نیست، تک تک مردم از آن کودک و نوزادی که در بغل مادر است تا آن پیرمرد و پیرزنی و جوان و نوجوانی که به خیابان‌ها می‌آیند با همین حضورخود اعلام می‌کنند برای حفظ امنیت کشور که دستاورد خون شهداست و در هیچ جای جهان دیده نشده و بی نظیر است، به دشمنان اجازه نگاه چپ به کشور را نمی‌دهند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها