خبرهای داغ:
خطیب جمعه قم:

علائم شکست و فروپاشی رژیم جعلی صهیونیستی آشکار شده است

خطیب نماز جمعه قم گفت: با تغییر معادلاتی که در سرزمین‌های اشغالی وجود دارد، علائم شکست و فروپاشی رژیم کودک کش صهیونیستی آشکار شده و خون تازه‌ای در جان مقاومت دمیده شده است.
کد خبر: ۹۵۰۴۶۶۶
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با اشاره به حضور پرشور و متراکم مردم در راهپیمایی روز قدس امسال، گفت: دشمن خیال واهی و خام جدایی بین مردم و نظام را به گور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم بیان کرد: تئوری انقلاب اسلامی از ابتدای شکل‌گیری در خصوص مساله فلسطین، برگزاری انتخابات آزاد و رفراندوم توسط مردم اصیل آن و در غیر آن مقاومت در برابر رژیم کودک کش است و این دو مسیر همچنان باقدرت توسط جمهوری اسلامی تا فروپاشی این رژیم منحوس دنبال می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: سخن ما با دولت‌های منطقه و اسلامی این است که روابط خود را با اسراییل در تمام سطوح قطع کنند و هیچ رابطه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی با آن‌ها نداشته باشید و پرونده عادی‌سازی را کنار گذاشته و در کنار مردم فلسطین قرارگرفته و از مردم مظلوم این کشور اشغال‌شده در مجامع بین‌المللی و جهانی حمایت کنید.

اعرافی با تمجید از حضور متراکم مردم قم در راهپیمایی امروز روز قدس گفت: مردم قم با حضور خود حماسه نو آفریدند و اثبات کردند که باوجود تمام مشکلات اقتصادی، معیشتی و غیره در برابر آزمون‌های الهی سربلند بیرون می‌آیند.

وی در ادامه گفت: در منطق اسلام زن جایگاه والایی دارد که که بخشی از آن در داخل خانواده و بخش دیگری نیز در اجتماع متجلی می‌شود که کاملاً خارج از منطق شهوت‌آلود مکاتب غربی است.

عضو فقهای شورای نگهبان رهبری بابیان اینکه مسائل فرهنگی و زیست عفیفانه باید در اولویت همه اقدامات باشد، ابراز داشت: نگاه اسلام به زن متفاوت از نگاه غرب و متحجران است؛ نگاه اسلام به زن نگاهی پیشرفته و سازگار با همه جوانب وجودی آن در قالب‌زن، خانواده و اجتماع است که در قالب آن مصالح زن، خانواده و اجتماع و تعالی روحی به‌صورت هم‌زمان دیده‌شده است.

وی عنوان کرد: بعد از انقلاب اسلامی زمینه برای شکوفایی استعدادهای علمی و شخصی زنان فراهم شد به‌نحوی‌که امروز بیش از ۱۰ هزار هیات علمی و ۶۰ درصد دانشجویان دانشگاه‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند.

مدیر حوزه های علمیه در بخش دیگری از سخنان با اشاره به اهمیت بهره‌مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان، گفت: ماه رمضان یک فرهنگ تربیتی است و همه ما وظیفه‌داریم از برکات این روزهای پربرکت برای معنوی‌تر کردن فضای جامعه به‌خصوص در بعد تربیتی کودکان استفاده کنیم.

ارسال نظرات