روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است

امام جمعه زهک گفت: ماه رمضان، ماه بندگی و قدم برداشتن برای رضای خداوند است، بنابراین راهپیمایی روز قدس تأیید عبادت‌های ما است. به این معنی که مبارزه با ظلم و ستم، حمایت از مظلوم و شعار علیه ظالم توسط هر فرد روزه‌دار به نحوی عبادت است.
کد خبر: ۹۵۰۴۷۰۰
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زهک، راهپیمایی روز قدس در شهرستان زهک باحضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زهک سرهنگ علی محبی، پاسدار، بسیجیان، کارکنان تمام ادارات و مردم ولایتمدار زهک برگزار شد.

روزه داران در این راهپیمایی باشعار«مرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل، حمایت از فلسطین، حمایت ازامام است_آزادی فلسطین آزادی اسلام است》ازمیدان قدس تامصلی الغدیر را طی و انزجار و نفرت خود را از رزیم کودک کش صهیونیسم اعلام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد پورآن داخت، امام جمعه شهرستان زهک در این مراسم با اشاره به اهمیت روزقدس بیان کرد: روز قدس یک روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

وی با اشاره به این مطلب که روز قدس، روزی است که باید به همه قدرت‌ها هشدار دهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما و عُمّال خبیث شما نیست، ادامه داد: روز جهانی قدس روزی است برای مقابله حق علیه باطل که از این رو مردم سایر کشورها نیز همگام با ملت ایران اسلامی انزجار و نفرت خود را از اسرائیل غاصب اعلام می‌دارند و قطعاً هر شعاری در این روز تیری به قلب صهیونیسم است.

امام جمعه زهک با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) حکیمانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب کردند، افزود: ماه رمضان، ماه بندگی و قدم برداشتن برای رضای خداوند است، بنابراین راهپیمایی روز قدس تأیید عبادت‌های ما است، به این معنی که مبارزه با ظلم و ستم، حمایت از مظلوم و شعار علیه ظالم توسط هر فرد روزه‌دار به نحوی عبادت است.

قطعنامه ی روز قدس توسط رئیس اداره تبلیغات اسلامی زهک حجت الاسلام والمسلمین جامعی قرائت و تومار حمایت ازمظلومان فلسطین توسط شرکت کنندگان امضا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار