خبرهای داغ:

حضور پر شور مردم شوش در راهپیمایی روزقدس

همزمان با روز جهانی قدس در سراسر کشور، راهپیمایی روز قدس در شوش برگزار و فریاد مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا دراین شهرستان طنین انداز شد.
کد خبر: ۹۵۰۴۷۳۱
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شوش دانیال؛  شهید پرور و ولایتمدار شوش وشهرهای تابعه از جمله ، حُر و فتح المبین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

 

 

مردم روزه‌دار و ولایتمدار شهرستان شوش، بار دیگر در روز جهانی قدس به عنوان یادگار ارزشمند رهبر کبیر انقلاب اسلامی با لبیک به ندای تاریخی امام خمینی (ره)، هم صدا با ملت مظلوم فلسطین و تمام آزادی‌خواهان جهان، انسانیت و دفاع از مظلوم و عدالت‌خواهی را فریاد زده و بر تداوم مبارزه با استکبار جهانی تاکید کردند.

 

در این آئین باشکوه، مردم روزه دار شهرستان، مسیر میدان معلم تا حرم مطهرحضرت دانیال نبی علیه السلام این شهر را راهپیمایی کردند.

 مردم روزه دار و همیشه در صحنه شوش با حضور منسجم و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس با مشت‌های گره کرده و اراده پولادین ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و لبیک به فرمان امام خامنه ای خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و اسرائیل غاصب اعلام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار