اتحاد یکپارچه روزه داران در راهپیمایی روز جهانی قدس به نمایش گذاشته می شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش سیستان و بلوچستان گفت: اتحاد یکپارچه، همدلی، همبستگی و ابهت و عظمت روزه داران مومن و مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس به نمایش گذاشته می شود.
کد خبر: ۹۵۰۴۷۵۵
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

حجت‌الاسلام حسن شیبک مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خاش در گفت وگو با خبرنگار بسیج افزود: روز قدس متعلق به تمام مسلمانان دنیا بوده و یقیناً امت اسلام با حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس از حریم قبله اول مسلمین دفاع می کنند.

وی بیان کرد: جنایتهای اشغالگران قدس برای هیچ فردی از امت اسلام پوشیده نیست، زیرا غاصبان صهیونیستی در دهه های گذشته و نیز در روزهای اخیر جنایتهای بزرگی را مرتکب شده اند که قابل گذشت نیست و در راهپیمایی روز قدس، امت اسلامی حضوری پرشور و با صلابت تر از قبل خواهند داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش ادامه داد: سکوت جوامع جهانی و غربی و سازمان ملل و نهادهای حقوق بشری در قبال ظلم اسراییلی ها حاکی از این امر بوده که آنها با جنایتهای صهیونیست ها شریکند و به نوعی بر رنج های وارده به فلسطینیان می افزایند و هیچ گونه کمکی به مظلومان نمی کنند.

حجت الاسلام شیبک اظهار کرد: جامعه جهانی و جامعه اسلامی باید راه خود را از دشمنان صهیونیستی جدا کنند، زیرا رژیم جعلی و کودک کش اسراییلی نشان داده که نه تنها دشمن امت اسلامی بوده، بلکه سایر ادیان از ظلم و جنایتهای اشغالگران در امان نیستند.

این مسئول با دعوت از اقشار جامعه اسلامی برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بیان کرد: حضور حماسی و پرافتخار ملت ایران و مسلمانان و ملت های آزاده دنیا در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکباری و صهیونیستی وارد می کند.

ارسال نظرات