نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

موجودیت رژیم صهیونسیتی ناقض امنیت است

یاسوج_ نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: موجودیت رژیم صهیونسیتی ناقض امنیت است و این رژیم کودک‌کش باید بداند که هرگز به امنیت نمی‌رسد و در هیچ جای دنیا امنیت نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۰۴۷۶۰
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، «ابراهیم عزیزی» نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر یاسوج با بیان اینکه ملت ایران بار دیگر برگ زرینی در کارنامه پر افتخار خود ثبت کردند، اظهار داشت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج امروز با حضور در راهپیمایی در روز قدس ثابت کردند که پای اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

وی حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را نشان‌دهنده‌ پایبندی به اصول انقلاب اسلامی دانست و افزود: ملت ایران مانند همیشه ثابت کردند یار و حامی مردم مظلوم فلسطین هستند و امروز با این حضور حماسی و امیدآفرین و پرصلابت امیدهای دشمنان را به یأس و یأس مومنان را به امید تبدیل و روح ایمان و اعتقاد را در خط اول مبارزه زنده کردند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شواهد نشان می‌دهد افول رژیم صهیونیستی حتمی و وعده الهی اجتناب‌ناپذیر است، ابراز داشت: رژیم صهیونیستی باید بداند که تمام جبهه اسلام مقابل اوست و آمریکا و رژیم صهیونیستی باید بدانند که ملت ایران حضور در مراسم روز قدس را یک تکلیف الهی می‌داند و عمل به تکلیف را وظیفه خود می‌داند.

عزیزی با بیان اینکه «مرگ بر اسرائیل» را شعار اعتقادی می‌دانیم، گفت: موجودیت رژیم صهیونسیتی ناقض امنیت است و این رژیم کودک‌کش باید بداند که هرگز به امنیت نمی‌رسد و در هیچ جای دنیا امنیت نخواهد داشت.

وی رژیم صهیونسیتی را مصداق بارز طاغوت و طاغوتیان و ظلم و زور و تزویر دانست و ابراز کرد: جهان اسلام و مظلومان جهان یک‌صدا فریاد «مرگ بر اسرائیل» سر دادند که این فریاد به معنی دفاع از مظلومان و دفاع از مسلمانان سرزمین اشغالی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات