امام جمعه زنجان:

قدس؛ خاکریز اول مقاومت است

زنجان _ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت: قدس خاکریز اول مقاومت و جبهه مقاومت نیز خاکریز اول انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۰۴۷۶۲
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

قدس؛ خاکریز اول مقاومت است

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت‌الاسلام علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان ضمن تشکر از حضور گسترده و پرشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت:سالیان گذشته مردم فلسطین با سنگ به مبارزه با صهیونیست می‌پرداختند اما امروز جبهه مقاومت به جایگاهی رسیده است که با ۱۰۰ موشک دشمن را هدف قرار می‌دهد .

 

این مسئول با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) مسأله قدس را جهانی کرد و اجازه ندادند کسی آن را فراموش کند،افزود:امروز شاهد حضور میلیونی مردم در صحنه هستیم و هر سال علاوه بر روز قدس، در روز برائت از مشرکین هم مسأله فلسطین مطرح می‌شود.

 

امام جمعه زنجان با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین عنایت و نصرت الهی را در پی داشت، عنوان کرد :مردم فلسطین پیروز میدان خواهند بود. 

 

وی با اشاره به فرموده حاج قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم حفظ شود، دیگر حرم‌ها حفظ خواهد شد، تصریح کرد:این حرم تا زمانی خواهد ماند که این اتحاد و همبستگی بین ملت حفظ شود. 

 

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه هدف دشمن اختلاف افکنی میان ملت ایران است، خاطرنشان کرد: ملت ایران و مسئولان برای نابودی دشمن متحد و اجازه اختلاف افکنی به دشمن را نخواهند داد. 

 

امام‌جمعه زنجان با بیان اینکه ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: روز ارتش روز قدرت ملت ایران، اتکای مردم به نیروهای اسلامی و اتحاد آنها است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه مسئولان در سطح کشور در خصوص حجاب برنامه دارند، اذعان کرد: با تدبیر و حضور در صحنه همه موانع و مشکلات حل می‌شود. در مسئله حجاب تذکر لسانی با احترام و محبت توصیه می‌شود که این گفتمان با محبت و با منطق موثر خواهد بود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار