خبرهای داغ:
خطیب جمعه قزوین؛  

زمان زیادی تا نابودی صهیونیست‌ها باقی نمانده است/حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس موجب وحشت دشمنان خواهد شد

امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس موجب وحشت دشمنان خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۰۴۷۸۶
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار می شود، اظهار کرد: راهپیمایی باشکوه، حماسی و عظیم جهانی روز قدس موجب رعب و وحشت در دل دشمنان و امید و نشاط نسبت به آینده در دل همه مسلمانان، مخصوصاً مبارزان مقاومت اسلامی خواهد شد.

وی تصریح کرد: می دانیم سالگرد حمله هوایی آمریکا به لیبی در سال 1365 است، آمریکا ابتدا لیبی را خلع صلاح کرد و تأسیسات و امکانات سلاحی و اتمی آنها را نابود کرد و سپس به آن کشور حمله کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: اگر مسئولان لیبی به قرآن توجه می کردند که خداوند در آیه 102 سوره نساء فرمود «کافران آرزو و انتظار دارند که شما از اسلحه و اسباب خود غفلت کنید تا ناگهان یکباره بر شما حمله ور شوند» هیچگاه خود را خلع سلاح نمی کردند. برخی ها در کشور ما هم می گفتند فلان کشور که پیشرفت کرد مگر اسلحه داشت که به پیشرفت رسید در حالی که نمی دانستند آن کشورها زیر سلطه آمریکا هستند و اختیاری از خود ندارند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: خداوند فرموده هر چه می توانید خودتان را مسلح کنید و قوی باشید. هیچ قدرتی نمی تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند چرا که ما هوشمندانه خودمان را قدرتمند نگه داشته ایم و هر روز خبرهای ساخت سلاح های پیشرفته تر را می شنویم و خدا را به خاطر این عظمت شکرگزار هستیم.

وی با بیان اینکه زمان زیادی تا نابودی صهیونیست‌ها باقی نمانده است، عنوان کرد: خیلی امیدوار شده ایم که طولی نخواهد کشید در مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان نماز بگذاریم. شرایط نجف، کربلا و کاظمین را فراموش نکرده ایم در گذشته چگونه بود و امروز شرایط دگرگون شده است و ان‌شاءالله در فلسطین نیز به زودی شاهد این تغییر و پیروزی فلسطینیان بر صهیونیست ها خواهیم بود.

آیت الله عابدینی اظهار کرد: خدای متعال آینده جهان را آینده اهل تقوا معرفی کرده و گفته جهان را اهل تقوا خواهند ساخت، بساط ظالمان و ستمگران بر اساس وعده الهی برچیده خواهد شد.

وی ادامه داد: حضرت امام صادق (ع) در حدیثی شخصیت هایی را تعریف می کنند و می گویند شیاطین و ابلیس این ها را هدف قرار می دهند، چون آنان مانع منویات ابلیسی هستند، حضرت فرمود این ها کسانی هستند که آخرت در چشم آن ها تجلی کرده است، این ها خدا و دین را می بینند، ارزش های الهی مدنظرشان است، هیچ چیزی را جای خدا و دین نمی پذیرند، این ها کسانی هستند که تمام دلشان را نور فرا گرفته است.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: حضرت ادامه داد این ها دنیا را مانند مار سمی و دشمن کور می بینند، دوستان حقیقی ما این ها هستند، به وسیله این ها هر فتنه ای آشکار می شود و جلوی آن گرفته می شود و هر بلایی به وسیله آن ها برطرف می شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: امسال روز قدس متفاوت از هر سال دیگری مردم به میدان آمدند، امسال مردم با امید دیگری به میدان آمدند، امیدی که همین روزها انتظار می کشیم که شاهد خبرهای بسیار مهمی در سرنگونی رژیم منحوس صهیونیستی و افول حاکمیت استکباری آمریکایی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: قرآن آیات زیادی راجع به شرارت یهودیان، علی الخصوص صهیونیست ها دارد، خداوند در آیه 82 سوره مائده فرمود «لتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُوا وَلَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُمْ مَوَدَّةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الَّذِينَ قَالُوا إِنَّا نَصَارَى ذَلِكَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّيسِينَ وَرُهْبَانًا وَأَنَّهُمْ لَا يَسْتَكْبِرُونَ»، یعنی (مسلما يهوديان و كسانى را كه شرك ورزيده‏ اند دشمن‏ترين مردم نسبت به مؤمنان خواهى يافت و قطعا كسانى را كه گفتند ما نصرانى هستيم نزديكترين مردم در دوستى با مؤمنان خواهى يافت زيرا برخى از آنان دانشمندان و رهبانانى‏ اند كه تكبر نمى ‏ورزند).

آیت الله عابدینی تاکید کرد: برخی ظاهرا ممکن است بگویند ما مسیحی هستیم اما با همان هیبت صهیونیست ها و یهودیان هستند، مسیحیان حقیقی با مسلمانان همراه هستند، مسیحیان حقیقی ضد صهیونیست ها هستند اما امثال هیئت حاکمه آمریکا که با صهیونیست ها همراهی می کنند، مسیحی صهیونیست هستند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: خداوند می فرماید مسیحیان مومن بهترین دوستان شما بوده و به شما می پیوندند و همراه پیغمبر (ص) و حضرت مسیح (ع) پشت سر امام زمان (عج) نماز می گذارند، این آینده جهان است و نشان دهنده افول صهیونیست های یهودی و پیدایش حاکمیت دینی و ایمانی است.

وی یادآور شد: خداوند در آیه 5 سوره جمعه فرمود «مَثَلُ الَّذِينَ حُمِّلُوا التَّوْرَاةَ ثُمَّ لَمْ يَحْمِلُوهَا كَمَثَلِ الْحِمَارِ يَحْمِلُ أَسْفَارًا بِئْسَ مَثَلُ الْقَوْمِ الَّذِينَ كَذَّبُوا بِآيَاتِ اللَّهِ وَاللَّهُ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ»، یعنی (مثل كسانى كه عمل به تورات بر آنان بار شد و بدان مكلف گرديدند، آنگاه آن را به كار نبستند همچون مثل خرى است كه كتاب‌هايى را برپشت مى ‏كشد، چه زشت است وصف آن قومى كه آيات خدا را به دروغ گرفتند و خدا مردم ستمگر را راه نمى ‏نمايد).

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: قرآن می فرماید این ها ستمکار و ظالم هستند، امیرالمومنین (ع) در یکی از برجسته ترین وصایای خود در لحظات آخرین فرمودند با ستمگران دشمن بوده و یاور مظلومان باشید؛ قیام جهانی روز قدس در حقیقت عمل به دستور امیرالمومنین (ع) در دشمنی با صهیونیست های ظالم و در حمایت از مظلومان عالم است.

آیت الله عابدینی عنوان کرد: شرارت و ظلم صهیونیست ها مختص فلسطین نیست، هر کجای عالم شرارتی است، این ها دستشان در آنجا وجود دارد و البته هر روز دستشان قطع و محدوده حضورشان محدودتر می شود.

وی بیان کرد: این ها یک روز ادعای جهانی داشتند و از نظم نوین جهانی سخن می گفتند، نظم نوین جهانی نظم استکباری-آمریکایی- صهیونیستی بود، این ها همه جهان را می خواستند، یک زمانی هم از نیل تا فرات را هدف گرفتند، امروز همه می دانیم که دور سرزمین های اشغالی را دیوار می کشند، بعد از اینکه دیوار کشیدند این شرایط بحرانی به درون نظام پوسیده صهیونیستی نفوذ کرد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: آن بحرانی که اکنون در درون گریبان صهیونیست ها را گرفته است، آن ها را رها نخواهد کرد، در آنجا درگیری دو حزب نیست که بگوییم یکی از آن ها رفت و دیگری جای او می نشیند، بلکه فساد باطنی است، یعنی فروپاشی باطنی را نوید می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: حتی نزدیک ترین دوستان صهیونیست ها هم دیگر آن ها را رها می کنند و حس می کنند دوستی با صهیونیست ها برایشان هزینه بر می دارد.

وی تصریح کرد: مرگی که صهیونیست ها از آن فرار می کنند به زودی به سراغ آن ها خواهد آمد، آن روز امروز است، امروز ما شاهد فروپاشی و مرگ صهیونیست ها هستیم، اگر جانشان را دوست دارند باید از سرزمین های اشغالی فرار کنند، البته بسیاری از آن ها این کار را می کنند.

آیت الله عابدینی اظهار کرد: اخیرا حدود دو میلیون یهودی ساکن اراضی اشغالی تشخیص دادند که اینجا جای ماندن نیست، یعنی مهاجرت معکوس اتفاق می افتد، بقیه هم اگر عقل داشته باشند باید به فکر نجات خود باشند، دیگر سرزمین های اشغالی تحمل ماندگاری یهودی ها را در خود ندارد و امروز ظلم های آنان دامن خودشان را گرفته است، قرآن می فرماید به محض اینکه حق بیاید باطل به کلی نابود می شود.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها