خبرهای داغ:

پیام قدردانی استاندار خراسان جنوبی از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز قدس

استاندار خراسان جنوبی با صدور پیامی از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۵۰۴۷۹۰
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی با صدور پیامی از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"راهپیمایی روز قدس حقیقتاً یک پدیده منحصربه‌فرد است پیام رونق و شکوفایی بیشتر راهپیمایی روز قدس در کشور‌های مختلف این است که با وجود تبلیغات بیگانگان، نزدیکی و هم جهتی ملت‌های مسلمان با ملت ایران بیشتر شده است". مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

بار دیگر در سایه عنایات ذات اقدس حضرت حق جلت عظمته و با بصیرت، ذکاوت و احساس تکلیف شما مردم همیشه همراه آرمان‌های نظام، روز قدس، این جهانی‌ترین میراث گرانسنگ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه)، به عرصه‌ای زیبا و باشکوه از همبستگی علیه تجاوز و تعدی اشغالگران صهیونیستی و اعلان حمایت جهانی از فلسطین قهرمان تبدیل شد.

این حضور ماندگار و تاریخی ملت روزه دار ایران اسلامی و دیگر پیروان ادیان توحیدی در اقصی نقاط جهان، حول محور مسجد الاقصی این نخستین قبله گاه مسلمانان جهان و در راهپیمایی روز جهانی قدس، درخور تحسین است.

حضور جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی که همانا سربازان مکتب سیدالشهدای مقاومت، سجاده نشین مسلخ عشق سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌باشند، جلوه‌های زیبایی از حضور قلب‌های هدایت شده در مسیر حق طلبی و آزادیخواهی را به تصویر کشیده و در تاریخ ماندگار کرده است.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم این بصیرت و زمان شناسی همه اقشار و گروه‌های مردم، خانواده‌های گرانقدر شهدا، ایثارگران جان برکف، روحانیت معزز و به ویژه اهالی محترم رسانه که در انعکاس این همه شکوه و هیمنه حضور در صحنه مردم، نقشی بسزا دارند، را قدر دانسته و این لبیک گفتن بموقع به ندای یگانه رهبر جهان اسلام (حفظه الله) در دعوت از همه آزادیخواهان به همراهی با مظلوم‌ترین و ستم دیده‌ترین ملت تاریخ را می‌ستایم و توفیق و سربلندی مسلمانان را در همه نقاط دنیا از حضرت احدیت مسئلت دارم.

جواد قناعت
استاندار خراسان جنوبی

انتهای‌ پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار