خبرهای داغ:
سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در لامرد:

پاشنه آشیل اسرائیل اقتصاد آن است

فرمانده سپاه لامرد در روز جهانی قدس در لامرد گفت: پاشنه آشیل اسرائیل اقتصاد این رژیم جعلی است که باید کالا‌های آن‌ها را تحریم کرد.
کد خبر: ۹۵۰۴۸۱۰
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مردم روزه دار لامرد مراسم روز جهانی قدس در این شهر را همزمان با سراسر کشور با بانگ رسای توحیدی مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا در این راهپیمایی بزرگ شرکت کردند.

مردم روزه دار پس از اجتماع در میدان شهدا، به سمت مصلی الغدیر این شهر راهپیمایی کردند و شعارهایی را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین سر دادند.

سخنران این مراسم باشکوه، سرهنگ سیدمحمود جعفری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد بود که دقایقی پیرامون مسایل روز و قدس شریف مطالبی را بیان نمود و گفت: باید راه امام و شهیدان را ادامه دهیم و حمایت از مردم فلسطین را دستور کار قراردهیم.

فرمانده سپاه لامرد گفت: حدود ۷۵ سال قبل رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه ای که ثقل دنیا بود اعلام موجودیت کرد.

وی با بیان این مطلب که تمام حرکت پیامبر به سوی قدس بود و امام حمایت از مردم مظلوم فلسطین را در دستور کار قرار دادند تصریح کرد: این منطقه در سر اتصال سه قاره قرار گرفته است و امام هم فرمودند که همه مسلمانان دست به دست هم دهند و یک سطل اب بریزند اسرائیل از بین خواهد رفت و ما این را دیر فهمیدیم و این را قرآن به ما گفته است که به زدوی این مهم محقق خواهد شد.

وی افزود: امروز اسرائیل به جایی رسیده است که در جنگ ۵۲ روزه، ۲۲روزه، ۱۱ روزه و هشت روزه شکست خورد و حال توان حمله را ندارد و این وعده الهی است و اتحاد حماس، حزب الله، انصار الله، سوریه و... و دیگر کشورها در مقابل مسجدالاقصی موضع گرفته است و این جمله رهبری به زودی محقق خواهد شد.

سخنران مراسم روز قدس تاکید کرد: باید عملی وارد کارزار شد، و پاشنه اشیل اسراییل اقتصاد این کشور است و محصولات آن را باید تحریم کرد و اگر این اتفاق بیافتد به زودی نابود خواهند شد و همانطوری که خود مسولین این رژیم گفته اند فروپاشی ما نزدیک است و به۸۰ سالگی نمی رسیم و ما هم اعلام میکنیم تا چند سال آینده اثری از این رژیم را نخواهید دید.

او گفت: همانطوری که رهبری فرمودند یک روز اسرائیل دائیه دار از نیل تا فرات بود و امروز طی چهار سال چهار نخست وزیر عوض شده است و دوقطبی شدید در اسراییل در حال انجام است که خیلی ها در حال خروج از این کشور هستند و هر چه زودتر شاهد فروپاشی این رژیم غاصب باشیم.

پیش از سخنان فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد قعطنامه ۸بندی روز جهانی قدس توسط یکی از خبرنگاران قرائت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها