خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز:

امروز فروپاشی و تزلزل سیاسی در اسرائیل کاملا نمایان است

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: اختلاف و تزلزل در اسرائیل غاصب کاملا نمایان است و این، فروپاشی حاصل از دوقطبی و تزلزل سیاسی سردمداران این رژیم است.
کد خبر: ۹۵۰۴۸۱۲
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز در جمع راهپیمایان روز قدس مردم شمال غرب شیراز سخن می گفت، اظهار داشت : حضور مثال زدنی مردم بویژه شهرک های شمال غرب در چهل و چهارمین سالروز راهپیمایی روز قدس بار دیگر بیعت با آرمان امام راحل را زنده کرد.

سرهنگ احمدی با اشاره به اینکه شدیدترین دشمنان برای مسلمین یهود است گفت : شناخت و فهم عمیق امام راحل از غده چرکین منحوس اسرائیل برهمگان روشن است و به وعده خداوند و پیش بینی رهبر حکیم انقلاب بر نابودی اسرائیل نزدیک می شویم .

این مقام مسئول در سپاه فجر گفت : اسرائیل از درون دچار استحاله و فروپاشی دچار شده است و همه تحلیلگران شرق و غرب اذعان دارند که مستعد ضربه و به فروپاشی درونی نزدیک است .

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز گفت : دشمنان در جنگ ترکیبی سعی در تزلزل و ناامیدی ملت ما دارد وباید در جنگ رسانه ای هوشمندانه عمل کنیم و در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار