فرمانده سپاه فیروزکوه :

روز قدس بهترین نقش را در روحیه‌بخشی به مردم مسلمان فلسطین دارد

فرمانده سپاه فیروزکوه گفت: روز قدس، روز تبلور عینی حمایت امت اسلامی و ملتهای آزاده جهان از قیام و آزادیخواهی ملتی بزرگ و قهرمان است.
کد خبر: ۹۵۰۴۸۳۴
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴

سرهنگ پاسدار محسن رحیمی  با خبرنگار بسیج با بیان اینکه این نام‌گذاری از سوی حضرت امام‌(ره) بسیار دقیق و حساب شده انجام شده است، اظهار کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس علاوه بر اینکه پیام‌آور حمایت همه مسلمانان از مردم فلسطین؛ بلکه حمایت و آزادسازی مسجد‌الاقصی است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس بهترین نقش را در روحیه‌بخشی به مردم مسلمان فلسطین و تقویت روحیه مقاومت داشته است گفت: به‌طور قطع این پشتیبانی دشمن را بیش از پیش منفعل کرده و او را به شکست نزدیک‌تر و سبب تضعیف هرچه‌ بیشتر آن است.

فرمانده فیروزکوه حمایت از مردم مظلوم غزه را وظیفه تک تک مسلمانان دانست وگفت:راهپیمایی گسترده روز قدس نشان از وحدت یکپارچه امت اسلامی در حمایت از مردم بی دفاع غزه و نشان خشم و انزجار مردم از جنایات رژیم غاصب اسرائیل است.

وی در مورد پیام حضور مردم در روز جهانی قدس تصریح کرد: این حضور، فریاد نفرین به عاملان این جنایت، یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه از دیگر ثمرات راهپیمایی روز قدس وحدت‌بخشی میان مذهب تشیع و اهل سنت است، تأکید کرد: مبارزه با رژیم صهیونیستی و کشورهای هم‌پیمان با آن و تقویت جبهه مقاومت بهترین پیام راهپیمایی روز قدس امسال است.

وی در پایان این روز را روز تبلور عینی حمایت امت اسلامی و ملتهای آزاده جهان از قیام و آزادیخواهی ملتی بزرگ و قهرمان عنوان کرد.

 

خبرنگار بسیج/طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار