استاندار همدان:

شکاف و انشقاق در کشور جعلی اسرائیل نابودی آنان را سرعت بخشیده است

همدان-استاندار همدان گفت: در ماه‌های اخیر شکاف و انشقاق در کشور جعلی اسرائیل رخ داده و نابودی آنان را سرعت بخشیده و این رژیم در شرایط ضعف و ناتوانی و زبونی قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۰۴۸۴۴
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جمع راهپیمایان روز قدس ملایر در مصلی حضرت ابوالفضل (ع) ملایر با تقدیر از حضور پر شور و معنادار مردم در راهپیمایی این روز اظهار کرد: به ابتکار امام راحل آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس نامگذاری شد.

وی با بیان اینکه  اندیشه و تفکر ایجاد رژیم صهیونسیتی استعمارگری بود، افزود: در طول تاریخ کشورهای استعمارگر با حمله به کشورهای دنیا به دنبال اشغالگری و تاراج منابع کشورها بودند.

استاندار همدان با اشاره به روند تاریخی فروپاشی امپراطوری عثمانی تصریح کرد: استعمار پیر با هدف ایجاد یک پایگاه در خاورمیانه به عنوان مهمترین نقطه جهانی رژیم جعلی اسراییل را شکل داد.

وی گفت: رژیم اشغالگر قدس با هدف ایجاد غده سرطانی علیه مسلمانان ایجاد شد و در طی این سال ها بسیاری از کودکان، زنان، افراد سالخورده و جوانان مظلوم فلسطین را به شهادت رسانده و یا به زندان انداختند.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: علی رغم تمامی جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی، سازمان های حقوق بشری لب فرو بسته هیچ اقدامی نکردند.

وی با اشاره به قراردادهای ننگین برخی کشورهای اسلامی با رژیم جعلی اسرائیل تصریح کرد: همانگونه که مقام رهبری مسئله اسراییل در ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، در این سال ها شاهد افول این رژیم غاصب هستیم.

استاندار همدان گفت: در ماه‌های اخیر شکاف و انشقاق در کشور جعلی اسرائیل رخ داده و نابودی آنان را سرعت بخشیده و این رژیم در شرایط ضعف و ناتوانی و زبونی قرار دارد.

وی گفت: امام خمینی(ره) موضوع ظلم و استبداد رژیم شاهنشاهی را در کنار مظلومیت مردم فلسطین و جنایات اسرائیل بیان می‌کردند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه  پس از پیروزی انقلاب مبارزه با صهیونیسم سرعت گرفت، گفت: سران این رژیم غاصب امروز اعلام داشته که هشتاد سالگی خود را نمی‌بینند.

وی بیان کرد: رژیم خون‌ریز اسرائیل در پایان راه قرار دارد و با انسجام و وحدت بین نیروهای مقاومت به زودی شاهد اضمحلال آنان خواهیم بود.

استاندار همدان به حمایت های فراوان نظام سرمایه داری امریکا در طول تاریخ از رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: امروز دیگر این نظام سرمایه داری با توجه به شکست های فراوان توان دفاع از خود و است رژیم غاصب را ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات