امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: نگاه جمهوری اسلامی ایران به مساله فلسطین و آزادی قدس نشأت گرفته از مبانی دین مبین اسلام است.
کد خبر: ۹۵۰۴۹۰۹
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

نگاه انقلاب اسلامی به فلسطین با منشا الهی و اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیله سوار با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی دنیا طلبی، ریاست طلبی، زیاده خواهی و … را در زمره نبود تقوا در انسان دانست.

وی خاطرنشان کرد: تنها چیزی که در ذات و هویت انسان تأثیر می‌گذارد خداوند تبارک و تعالی است که غیر از این باشد زندگی انسان عبث و بیهوده خواهد بود.

خطیب جمعه بیله سوار با تقدیر از حضور باشکوه اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و اولیای آنان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس این روز را نعمت بزرگ برای جامعه مسلمین دانست.

عزیزی تصریح کرد: روز قدس که امروز به عنوان نماد جهانی در حمایت از مظلومان عالم و مبارزه با استکبار در سراسر عالم گسترش یافته است حاصل تدابیر حکیمانه و عالمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل (ره) است که بزرگ‌ترین خدمت به اسلام و مسلمین نموده است.

وی با اشاره به منطق و ایدئولوژی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مظلومان عالم به ویژه مردم مظلوم فلسطین اشغالی گفت: نگاه جمهوری اسلامی ایران نشأت گرفته از دین مبین اسلام است و نگاه دین نگاه آسمانی، عرشی، انسانی و … است که بزرگترین سعادت را در حمایت از مظلومان و مبارزه با مستکبران عالم می‌داند و این همان منطق اسلام و دین نبی مکرم اسلام است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار با تقدیر از حضور هزاران نفری مردم روزه دار شهرستان مرزی بیله سوار مغان در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: روز جهانی قدس هر ساله به حول و قوه الهی و برخلاف توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و این راهپیمایی‌ها همه ساله ادامه خواهد داشت تا حصول نتیجه قطعی که همانا نابودی رژیم غاصب صهیونیستی از صحنه روزگار است.

عزیزی از مسئولان تریبون داران و نخبگان جامعه خواست؛ با تبیین و روشنگری ابعاد این حرکت عاقلانه و احیای تقوای اجتماعی در جامعه، حامی زحمت کشان و جان برکفان فراجا باشند.

وی گفت: عفاف و حجاب در جامعه یک امر شخصی و فردی نیست و به تعبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب عدم رعایت عفاف و حجاب در جامعه یک حرام سیاسی است که دشمن با تمام قوا در این امر مهم سرمایه گذاری نموده است.

عزیزی با تقدیر از اقدام و تصمیم قاطع و به موقع آیت الله رئیسی در عزل چندین وزیر ناکارآمد دولت سیزدهم تصریح کرد: ما از این اقدام انقلابی و جدی حضرت آیت الله رئیسی حمایت و تشکر می‌کنیم و انتظار داریم که چند وزیر دیگر نیز که نقش مستقیمی در بحران به وجود آمده در مغان به ویژه شهرستان بیله سوار در بحث توزیع ناعادلانه آب کشاورزی دارند کنار گذاشته شوند تا با مدیریت صحیح شاهد رشد و شکوفایی مغان به عنوان بزرگترین انبار غله کشور باشیم.

ارسال نظرات