امام جمعه بیله‌سوار:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس خط بطلانی بر استکبار است

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: حضور پرشور و میلیونی مردم روزه‌دار در راهپیمایی روز قدس خط بطلانی بر یاوه‌گویی‌ها و اقدامات شنیع استکبار جهانی بر علیه ملت مظلوم فلسطین است.
کد خبر: ۹۵۰۴۹۱۳
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس خط بطلانی بر استکبار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،حجت‌الاسلام جابر عزیزی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در شهرستان بیله‌سوار،اظهار کرد: امروز ملت جهان به حقانیت فلسطین و بطلان رژیم صهیونیستی واقف است و تا آخرین نفس در کنار ملت فلسطین خواهند ماند.

 

وی رژیم غاصب اسرائیل و صهیونیسم را محکوم به شکست و اضمحلال دانست و تصریح کرد: در قرآن نیز بارها تاکید شده یهود دشمن اسلام و مسلمانان است و ملت ما با تأسی به قرآن، پرونده رژیم غاصب صهیونیستی را در هم خواهیم پیچید.

 

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال را بی‌نظیر خواند و گفت: ملت ایران همواره پشتیبان اصلی ملت‌های مظلوم جهان بودند و امروز که مسئله فلسطین یک مسئله جهانی است، در احقاق حق آنها سر سوزنی با هیچ گروهی مماشات نخواهیم کرد.

 

حجت‌الاسلام عزیزی افزود: امام خمینی (ره) با واقف بودن به مسئله جهانی، فلسطین را مسئله اول دنیا اعلام کردند و امروز مردم جهان با تأسی به فرموده بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، همه ساله روز قدس را گرامی می‌دارند.

 

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اینکه نه تنها در ایران بلکه در جای جای جهان فریاد مظلومیت‌خواهی فلسطین بلند است، اضافه کرد: همه مردم جهان یک صدا استقامت و مقاومت فلسطین را می‌ستایند و به زودی شاهد آزادی قدس شریف خواهیم بود.

ارسال نظرات