خبرهای داغ:

100 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند در روستا لاسجرد در سرخه توزیع شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستا لاسجرد از توزیع 100 بسته معیشتی و توزیع 40 عدد کارت هدیه بین خانواده های نیازمند در ایام ماه مبارک رمضان در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۴۹۶۰
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه مبارک رمضان و در جهت برقراری امنیت در محله ها، گشت اطلاعاتی و عملیاتی محله محور رضویون بسیج توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستا لاسجرد در سرخه از ساعت ۲۴ الی ۳ بامداد برگزار شد. این برنامه به صورت مداوم و براساس برنامه های ابلاغی به همت این پایگاه مقاومت در روستا برگزار می شود.

علی اکبر معینیان فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه برگزاری این برنامه در خصوص برنامه های اجرایی در ایام ماه مبارک رمضان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه و در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند، 100 بسته معیشتی شامل اقلام اولیه در بین جامعه هدف به همت جهادگران بسیجی توزیع شد.

او با اشاره به برگزاری روزانه محفل جزء خوانی قرآن کریم در مسجد شهید بهشتی با حضور بسیجیان پایگاه افزود: باتوجه به تاکیدهای مقام معظم رهبری در خصوص برپایی افطاری های ساده، ضیافت سفره افطاری به همت بسیجیان پایگاه و کمک خیرین در حسینیه روستا پهن شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله در ادامه اضافه کرد: همچنین مراسم عزاداری و احیا شب های قدر با حضور بسیجیان در مسجد شهید بهشتی همراه با ضیافت سفره افطاری به همت بسیجیان و کمک خیرین برپا و غذای گرم در وعده سحری بین نیازمندان در روستا توزیع شد.

معینیان خاطرنشان کرد: در جهت کارگشایی از مشکلات اقتصادی خانواده ها و در جهت دستگیری از آن ها ۲۰ عدد بن خرید به ارزش پنج میلیون ریال و 20 عدد کارت هدیه به ارزش 3 میلیون ریال بین خانواده های نیازمند در روستا توزیع شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها